okej...men vadå?? vilken tycker du är svårast att möta
Super smash bros
Jag tycker väl att Link är svårast att möta, men jag tycker inte att han är svår.
jag hatar att möta fox och kirby
jag tycker kirby är svår.... samus svår ibland... och ibland men inte ofta... mario brotter
lättast.... FOX
tycker du att mario brothers var lätta eller svåra??
Svåra
jag fattade inet det...det stod ju "mario brothers lättast fox"
Han menade att Fox var lättast. Jag tycker väl att Ness var svårast första gången jag mötte han. Men Fox kan vara jävligt dryg när han hoppar och slår uppåt...jag fattade inet det...det stod ju "mario brothers lättast fox"
C.falcon var den svåraste jag mött när jag mötte honom för första gången
Jo, han var också svår. Jag höll till och med på att fölora mot han första gången. Men jag förlorade mot Ness. Men nästa gång när jag hade raderat spelet och mötte han igen så blev det TOTAL UTKLASSNING.C.falcon var den svåraste jag mött när jag mötte honom för första gången
allt jag jorde mot ness
va att ta fram en bomb när an va vid kanten.sen kastade jag bomben.... han tog sjydd....bomben puttade ness och han hadde skölden och hann inte göra nåt annat:)
Jo, han var också svår. Jag höll till och med på att fölora mot han första gången. Men jag förlorade mot Ness. Men nästa gång när jag hade raderat spelet och mötte han igen så blev det TOTAL UTKLASSNING.[/quoteC.falcon var den svåraste jag mött när jag mötte honom för första gången
för vem då.. ? Ness eller dig?
Från: Södermalm
Poäng: 91
Föremål
Skrivet: 23/12-2003 12:25:27
--------------------------------------------------------------------------------
0014 skrev:C.falcon var den svåraste jag mött när jag mötte honom för första gången
Jo, han var också svår. Jag höll till och med på att fölora mot han första gången. Men jag förlorade mot Ness. Men nästa gång när jag hade raderat spelet och mötte han igen så blev det TOTAL UTKLASSNING.[/quote
Det var jag som utklassade Ness!
jaha...förstod inte riktigt...
NEJ, JAG NÄRKTE DET. Jag råkade kopiera lite för mycket. hehehihijaha...förstod inte riktigt...
okej... vilken break the targets och board the plattforms tycker ni är roligast??
jag gillar Luigis Break the targets och Kribys board the plattforms
Jag gillar Luigi´s Break the taegets och Captain Falcon´s Boarding the Platform. För man kan ju hoppa ut utanför bilden på Captain Falcon´s boarding the platform.
hur ser C.falcons break the targets ut??
Jag kommer inte ihåg så bra. Men det börjar som om att man kom ut från en tunnel. Men man kan ju hoppa upp utamför banan om man hoppar ut på taket där.hur ser C.falcons break the targets ut??
den kommer jag inte ihåg.. ?