Nej, det gö´r inte jag heller. Det hade ju varit en fördel om man hade spelet.den kommer jag inte ihåg.. ?
Super smash bros
jag har detmen inte inkopplat...jag har mitt GC dä istället.....
Det har jag med. Men jag har inte ens spelet om vci ska säga så.jag har detmen inte inkopplat...jag har mitt GC dä istället.....
vadå...kör du hos nån kompis eller??
Nej, det gör jag aldrig.
me hur kan du då så mycket om det??
Jag hade det för 2½ år sedan. Då jag säljde mitt N64. Men jag köpte ett annat N64 sen igen. Men spelet är omöjligt att få tag på.
ja, nu ja...det har det typ inte ens på tradera..eller där kanske de har..
De har inget Super Smash Bros på Game eller Tradition i alla fall.ja, nu ja...det har det typ inte ens på tradera..eller där kanske de har..
jag menar tradera.com...prova där.. =)
Jag vet att du menade www.tradera.comjag menar tradera.com...prova där.. =)
Jag menade själv affären Tradition.
jaha.. den... har du kollat på tv-spelsborsen.com....där har de säkert nåt kvar...
Nej det har jag inte. Men över till ämnet.
okej...mendet finns typ inget att Diskutera om längre...
Vänta lite..??? Vilken gubbe har den starkaste attacken?
samus magiboll är stark när den är som störst men jag tror att det är Ness Upp + B och sen träffar den nån....Dks B attack är rätt så stark, links Sida + A är sådär och C.falcon har en stark attack...
Jag vet!! Men ingen av dem är starkast.
vilken är starkast då???
Jag har länge funderat på Luigi´s B-Upp. Men det är faktiskt Jigglypuff som har den starkaste attacken.vilken är starkast då???
ness är ju starkare än den...om luigis är starlkast är ju Ness Sida + A lika stark... samtidigt med Jiggelypuff....det har ju Home run bat Ljudet..