Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Hoppas min önskan blir uppfylld :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Hoppas min önskan blir uppfylld :P Jag skulle aldrig få ett Xbox.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 jag ska önska mig pengar och spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 jag ska önska mig pengar och spel! En slant brukar jag få i mina födelsedagar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 (Herr.Kaio @ 17/10-2004 21:55:54) kläder? man får ju ändå sånt när de andra kläderna blir för små... Jag menade iron maiden kläder. ok :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dixie_Orbion Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jag änskar mig: * En varm ridjacka * Vanliga snygga kläder * Ett par ridskor eller ridstövlar * En kanin till... ;) * Påslakan och örngott :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jag änskar mig: * En varm ridjacka * Vanliga snygga kläder * Ett par ridskor eller ridstövlar * En kanin till... ;) * Påslakan och örngott :rolleyes: Jag hoppas jag får en hund i Jul istället för inte jul.därför att en hund kommer födda snart den är gravid jag hoppas den föder nån dag som passar i Julafton :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 (0012 @ 18/10-2004 18:06:19) jag änskar mig: * En varm ridjacka * Vanliga snygga kläder * Ett par ridskor eller ridstövlar * En kanin till... ;) * Påslakan och örngott :rolleyes: Jag hoppas jag får en hund i Jul istället för inte jul .därför att en hund kommer födda snart den är gravid jag hoppas den föder nån dag som passar i Julafton :) vilken hundras har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag vet att du inte frågade mig men jag (familjen) har en borderterrier som heter Gibson men vi kallar han Gibbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 jag ska önska mig pengar och spel! Samma här! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag vet att du inte frågade mig men jag (familjen) har en borderterrier som heter Gibson men vi kallar han Gibbe vad e dt för ras? tillbaka till ämnet: jag kanske ska få ett xbox :rolleyes: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag ska önsa mig pengar du kan kolla på Rasten Uppdraget Rädda sommarlovet på Disney Channel på Fredag 0012 klockan 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.