ja spelar mycket star wars battlefront hemma hos min kompis
det e skit kul!
någon här som spelar det?
ja spelar mycket star wars battlefront hemma hos min kompis
det e skit kul!
någon här som spelar det?
Jag kör. Fast på pc.
inte jag ;)
Om man ska köpa battlefront så är det väl ändå till datan lr?
Finns till xbox också LuddEOm man ska köpa battlefront så är det väl ändå till datan lr?
Är det inte buggigt då ?Burkar väl StarWars spelen vara ?
jepp det gör säkert battlefront också!!!! :lol:
Men nu ska du inte dömma spelet bara för att du har spelat TIE FIGHTER från 95 :PÄr det inte buggigt då ?Burkar väl StarWars spelen vara ?
där va du rolig :D
haha.. jag menade att det är roligare på data! Det e som att spela cs på x box det suger!(Kassler @ 19/10-2004 19:29:21)Om man ska köpa battlefront så är det väl ändå till datan lr?
Finns till xbox också LuddE
Alla fps ska man spela på datan.
nej inte halo/halo 2 ;)
Halo e mycket roligare,lättare på data,om man inte e ett freak som tränar varje dag!
ok skulle inte kalla mig för ett freak men jag e bra på halo och man kan inte köra split screen på data :P
Det finns nåt som kallas bredband ,man behöver inte köra split screen på datan.Välkommen till 2000talet! :P
va coolt men tänk om inte mina kompisar vill köpa det spelet :huh: ???
Jag har Star Wars Battlefront på Xbox och det är skitkul... Det är ungefär som Halo Fast med mer Laser... Men men jag kan rekommendera Battlefront på Xbox. :rolleyes:
Men du behöver ju inte köra mot dina kompisar,va coolt men tänk om inte mina kompisar vill köpa det spelet :huh: ???
Skaffa nya "spelvänner" eller vad man ska kalla det :D
men tänk om man vill köra med sina kompisar då ?? :blink:
Men det e ju likadant om jag säger att mina kompisar inte vill spela split screen!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in