↗ till inläggetDock kom jag på det, + gjorde så det blev förbjudet. >:)jadu, det att lura irriterande personer att säga reklam är ett klassikst knep *får nostalgi tripp tillbaks till wish_makers tid*
Chatten
Orka chatten den laggar ju alltid..
chatten funkar ej på skolans dåliga windows 2000 or
↗ till inläggetBorde de göra...chatten funkar ej på skolans dåliga windows 2000 or
Jag har använt 98/2000/ME/XP HE/XP PRO.
Ni har inte Java isådanafall...
vi har Xp HE... och det funkar inte. Skall man gå in så hänger sig allt och man får starta om datorn. Och jo, vi har java.
Jag har aldrig gillat java. Faktum är att jag hatar det.
Jag tycker alla borde skaffa sig riktiga IRC-klienter för att ansluta till chatten. Det finns ju en riktigt fin guide hur man kan göra på chatt-sidan.
Men alltså,vad är skillnaden mellan IRC och Java?
IRC är ett protokoll medens Java är ett scriptspråk...
Men varför går det inte att komma in på chatten. Det står ju bara 'Unable to connect to server.' ju!
↗ till inläggetDet är väldigt stor.Men alltså,vad är skillnaden mellan IRC och Java?
IRC är ett nätverksprotokoll som används som chatt.
Java är ett programmeringsspråk som man kan koda program i.
Så "Java-chatten" är en klient/program för att ansluta till IRC som är kodat i Java.
Jag är ganska ofta inne på chatten. :)
↗ till inläggetJag med, det brukar vara kul där.Jag är ganska ofta inne på chatten. :)
Jag är också där..
Är där ganska ofta brukar heta ZooK men idag hette jag drcheat
Kollade in där igår. Det var totalt dött där då... verkar som om de som sitter där inne i chatten bara sitter där för att få titeln Elit Chattare.
Men herregud. För det första måste man skriva för att bli Elitechattare för det andra är ragnarök på semester ooch den är han som brukar få upp stämningen. Jag OOIE och Slasktratt brukar ha lite kvälls/natt diskutioner men inte så mycket nu när boffis inte är här. Ni kan inte sitta i 5 minuter och sen dra för att ingen skriver nått.
↗ till inläggetSjälv tycker jag bara att det är skam att vara elitechattare :(Kollade in där igår. Det var totalt dött där då... verkar som om de som sitter där inne i chatten bara sitter där för att få titeln Elit Chattare.
Det visar att man inte har något liv överhuvudtaget :P
↗ till inläggetOch att man sen är det i ungefär tre månader är ju också ett minus :unsure:Det visar att man inte har något liv överhuvudtaget :P
då har man minus i liv...