💬
Logga in
Fuska.se

Poäng

70 svar · startad

e KLPA hur får du så snabt poäng ??? spelar du Enarmadbandit | jag gör det man vinner mycket poäng jag fick tre gånger 3 sjärnor nu har jag 300 poäng i min bank sparar till gliter guld för att jag är goldenmew :D

Nivå 12 · Mästerfuskare

har int du sett hur många inlägg KPLA har skrive??? 421 på mindre än två veckor!!! de e därför........

Nivå 7 · Fuskare
e KLPA hur får du så snabt poäng ??? spelar du Enarmadbandit | jag gör det man vinner mycket poäng jag fick tre gånger 3 sjärnor nu har jag 300 poäng i min bank sparar till gliter guld för att jag är goldenmew  :D
har spelat tärning och sånt

KLPA vad håller du på och köper på en dag har du 2 poäng sen på direkten du får mycket poäng

Nivå 8 · Veteranfuskare

håller med

Nivå 4 · Lärling

Kasta tärning är ett bra sett och få poäng på.

16 Oct 2003
Nivå 2 · Novis
Hur kan vissa ha så mycke poäng när de bara har skrivit så lite inlägg.

Har de haft väldig tur på Enarmadbandit ir.

Jag har det har vunnut 80 poäng nuss hade jag sex kroner ja ville bara köra på första försöket vann jag 50 poäng tidigare 30 poäng

Nivå 4 · Lärling

Jag tycker det är mycket bättre nu när det gäller poäng, så mycket mer man kan göra med dem nu, spela lotto, dra enarmadbandit, Bank, Kasta tärning och affären såklart, riktigt bra jobb admin asså! Men en sak är jag sur för.. Vinner aldrig på såna spel!

Nivå 7 · Fuskare

Jag vinner typ aldrig på enarmadbandit :(

mm kasta tärning är dålit men Enarmadbandit är bra jag vann igår 50 poäng

Nivå 5 · Fuskare

ja vinner typ heller aldri men ja spelar inte så mycke

Nivå 3 · Lärling

Jag tycker att man bara förlorar på spel. :(

men det är fuskit jag får ett par fast man får inte poäng va konstit admin varför har du gjort så :cry:

Nivå 7 · Fuskare
men det är fuskit jag får ett par fast man får inte poäng va konstit admin varför har du gjort så  :cry:
ja det undrar jag också???
17 Oct 2003
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #55

Jag har nu haft över 1000 poäng så jag köpte namn färg som ni ser och 150 äv de poängen vann jag av enarmadbandit och resten på Tärning!!!!!!!!

:8:

Nivå 5 · Fuskare

fuskis ja har typ 200 poäng (har lite på banken)

Nivå 4 · Lärling

Fast på tal om tur... Jag vann 2 poäng på enarmadbandit =)

Och en annan sak, idag, 17 Oktober, hände nåt kul! Jag kom hem från skolan och det ringer.. Det är tv-spels butiken Game(Min absoluta favvo affär,när det gäller tv-spel)och säger att jag vunnit en skateboard för att jag förhandsbokade Jak II och dem drog mig av alla som gjort det (En tävling)

Ganska tur va? Hehe, slår vad om att jag kommer vinna en stor summa poäng snart =)

(Ville bara berätta detta för skojs skull om ni inte protesterar)

18 Oct 2003
Nivå 3 · Lärling

då ska man väl säga grattis?!

Nivå 4 · Lärling

Ja det låter ganska bra =) Tack förresten..

Nivå 4 · Lärling
Jag tycker att man bara förlorar på spel. :(
men man får lita på turen istället för att klaga...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in