💬
Logga in
Fuska.se

Poäng

70 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

jupp de måste man :P

Nivå 3 · Lärling
goldenmew skrev:  

men det är fuskit jag får ett par fast man får inte poäng va konstit admin varför har du gjort så  

ja det undrar jag också???

det är ju inte admin som har gjort spelmaskinerna han har ju tagit från en sida som gör sådana!(detsamma med affären!)

20 Oct 2003
Nivå 7 · Fuskare
goldenmew skrev:  

men det är fuskit jag får ett par fast man får inte poäng va konstit admin varför har du gjort så  

det är ju inte admin som har gjort spelmaskinerna han har ju tagit från en sida som gör sådana!(detsamma med affären!)

hur vet du det??
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
goldenmew skrev:  

Stämmer inte riktigt. Har fått dom av en kompis som är programmerare och han har gjort om dem en hel del. Tror inte han gjorde dem helt själv.

Nivå 7 · Fuskare
goldenmew skrev:  

Stämmer inte riktigt. Har fått dom av en kompis som är programmerare och han har gjort om dem en hel del. Tror inte han gjorde dem helt själv.

va :shock: kan man göra såna saker (privat)??

Klart man kan och det är inte så jätte svårt heller. Testa och lär dig ett programmeringsspråk som ASP eller PHP. Själv gillar jag PHP mer även om ASP är mycket lättare..

Nivå 7 · Fuskare

vad är adressen då??

Biblioteket, Wettergrens har programmerings böcker.. vet inte vad adressen är till dem men kolla gulasidorna.

jag vet ett program man kan göra spel program mm.det heter paskal.det är skit heftigt!!!

Nivå 6 · Fuskare

pascal är väll ett dator språk??? gamemaker använder sig av pascal

men paskal andvends i dos men ett anat program är delpi (tror jag det stavas) det andvends i windos paskal och delpi är lika bra!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in