Är det någon som köpt Jak 3 än? Om ni har det, lever det upp till förväntningarna? Är det lika bra som resten av spelen?
Jak 3
Har verkligen Jak 3 släppts nu ? Jag trodde de skulle släppas i December :blink: Fast jag har kanske fel ..
Drakula .. Högst onödigt ..
Cool boy .. PM:a han i stället ..
Åhh, ibland önskar man att man vore moderator . Såna här inlägg stör mig verkligen <_<
Drakula, koden finns typ i manualen eller nåt sånt. Ska komma med spelet.
Skriv i rätt tråd nästa gång, det finns ett helt underforum om The Sims.
cool_boy, inga såna spamm-svar tack. Det ger bara upphov till typ "vad vet du?" "koden" "vilken är det?" "säger jag inte" eller "den är..." ... <_<
Hemskt onödigt.
se bilder på http://www.gamespot.com/ps2/action/jakandd...creenindex.html
:D
Hoppsan, jag såg fel på release datumet! Inte 20/10 utan 20/12...
Jag såg en filmsnutt som kom med superplay dvd:n, dreggel...dreggel... vill ha! Är jag den enda som längtar?
Joy: Dina inlägg stör mig verkligen.... <_<
Det mästa jag gillar i Jak 2 att hoppa upp i dem där bilarna och sno dem <_<
Jo, det är kul i Jak 2, men nu var detta en tråd om Jak 3 :P
Det fräckaste i Jak 3 kommer nog vara, Light Jak . Det verkar riktigt hett alltså :) Jag tror jag ska köpa det .. Efter jag köpt nåra andra spel :gitarr:
är jak spelen roliga, jag har inte spelat nått av spelen
Jag har ettan och det är ganska kul, fast 2:an är roligare och då lär ju 3:an vara ännu roligare.
Både ettan och tvåan är grymma. Jag köpte tvåan precis när det kom ut, klarade det på en vecka, och sen dess har jag längtat efter uppföljaren!!! Jag måste ha!!!!
jag kanske ska köpa något av dom men vilket
det är kul att sno bilar i jak 2(jag har jak2) ^_^
3:an ska vara 5 gånger störe en 2:an :lol:
Jamen tjaa undrar Varför är Jak and Dex Svårare än Jak 2 i ettan Måste man fixa Power cells det är så Jobbigt :unsure:
Jag har ettan å tvåan å de äger hårt men jag längtar till 3an kommer!
Har bara ettan, men vet inte om jag ska köpa 2:an och 3:an. Jag blev besviken att Naughty Dog har gjort 2:an och 3:an så mörka och trista. Ser ut så på filmerna och alla screenshots. I ettan var allt grönt och fint. :P Vill ha tillbaks när man traskar runt i snöiga berg och djunglar.
Det jag menar är att det inte alltid ska vara Mörk-Onda-Gta-Liknande-Plattformsspel. Det måste variera. Låt allt vara grönt och fint men även traska runt och mosa monster.
Det händer så här med alla spel. Se bara på Ratchet and Clank. 3:an verkar brutalt våldsamt, gå runt med tio meter höga vapen och spränga en yta på 50 kilometer ser det ut som.
Sen det här med vapnena. Låt Jak slåss med sin kropp istället för att bli en psykopatisk galning som fyller levande ting med bly.
Jag tänker inte köpa det,ska köpa istället Killzone ;) , Gta:sa :) , Splinter Cell 3: Chaos Theory :cool:
Den ska släppas i december JAK 3 såg det i ebgames guiden.
Jag vet, men en butik hade skrivit 20/10 i en annons.
Neko: Jag körde 2:an innan ettan och tyckte antagligen därför tvåan var bättre. Skämten är roligare, mer utmaning. Köp tvåan, jag tror inte du kommer att ångra dig.
Jak 3 måste jag bara hamen det har inte släppts än!.Såsom Jak 2 imponerade så måste det vara bra.Det är GTA fast i äventyrs spel. :D