Assault Rifle?
Favvoritvapen...
Tackar så mycke :D
Back to topic
Ja om han menar kulsprutarn (geväret), det är assult rifle de.Assault Rifle?
Men han kunde ju även menat pistolen, som heter : (jag vet inte) :lol:
Vad heter pistolen igentligen?
M6D Semi Automatic Pistol, Heter den i 1an. Men även i 2an skall den hetaVad heter pistolen igentligen?
M6D Semi Automatic Pistol, Men där skall det tydligen vara en magnum som igentligen skulle varit med i 1an men så blev det ju inte som tur va (eftersom att den är sämre nu)..
Den har försämrats med (följande) : Ingen zoom, ej lika kraftig. Enligt Bungie är detta vapnet menat som ett backup-vapen. :)
Nej, pistolen var ju så bra!
Håller med. ;)Nej, pistolen var ju så bra!
Det som var extra bra var att man kunde skjuta snabbt.
Exakt och den tog kraftigt på livet !Det som var extra bra var att man kunde skjuta snabbt.
Men ta det poitivt, det kommer ju mkt mer nya vapen :)
Assault Rifle är ett bra vapen fast Pistolen är det bästa ; )
Njaee det beror på vad man tycker om.
Jepp.... <_<
Det är bra att man kan ha 2 vapen i halo 2 och peppra med.. :P
Mjoo, Dual Wielding värkar gött, men dessvärre kan man ju inte kassta granater ;)
Nepp men det går ju att bytta till granat...Mjoo, Dual Wielding värkar gött, men dessvärre kan man ju inte kassta granater ;)
Hoppas att man kan ha plasma svärdet i singelplayer :kung:
Det kan man :)(◘◘◘ @ 24/10-2004 21:46:26)Mjoo, Dual Wielding värkar gött, men dessvärre kan man ju inte kassta granater ;)
Nepp men det går ju att bytta till granat...
Hoppas att man kan ha plasma svärdet i singelplayer :kung:
Bra, jag trodde det bara fanns i multiplayer ;)
Tjaa eftersom det är meningen att man ska döda en covenant för att får det så är det en rätt så självklart.. Att det bara ligger o skräpar på backen i multiplayer kommer ju se mobbat ut.Bra, jag trodde det bara fanns i multiplayer ;)
Allt är mobbat <_<
Hoppas det finns i singelplayer.......
Assault Rifle :P
hagelbrakaren e f*n det ända rätta mot alla dessa jobbiga Flood. mot alla andra också. även att slåss e j*vla skoj =)
hagel
granater
nävarna = alltid lika skoj att gå en nävkamp med en grupp med Hunters =)
dessa grejer e det ända en riktig man behöver.