Om man är 3 så är Prisoner den bästa Multiplayerbanan.
Halo
var nånstans på halosweden står det om att eliten på the maw vid hissen heter zuka zamamme och en grunt heter yayap
I Halo encyclopedin, men det hör inte hit.
Blood Gulch är ju bättre än Sidewinder för Sidewinder är för stor.
om man kör 16 pers så är den inte för stor :DI Halo encyclopedin, men det hör inte hit.
Hur ofta kör man 16 pers man kan bara spela 4 boxar hur ofta brukar det sitta 4 på varje box det mesta jag skrapat ihop är 12.(Haggen @ 07/11-2004 17:43:08)I Halo encyclopedin, men det hör inte hit.
om man kör 16 pers så är den inte för stor :D
Battle Creek är så jäckla skojjig :kung:Library är seg, utdragen och ologisk
Battle creek är en underbar multiplayer bana som *SPOILER* Gör comeback i halo 2 *SPOILER*
Rolig men även långtråkig ;)(Xray @ 07/11-2004 18:18:24)Library är seg, utdragen och ologisk
Battle creek är en underbar multiplayer bana som *SPOILER* Gör comeback i halo 2 *SPOILER*
Battle Creek är så jäckla skojjig :kung:
Bara när alla ska gömma sig i gångarna.
Den är lite för trång !
Vad är egentligen det som står, alltså t ex:4-16 Players???
'Vad snackar du om ? ;)Vad är egentligen det som står, alltså t ex:4-16 Players???
Min favorit multiplayermap är Blood gulch och singleplayer map e Two betreyals Blood gulch e skoj eftersom man kan göra mycke me fordorna åka upp på sniper ställen o bomba o så och Two betreyals e skoj eftersom man får flyga banshess o bomba skiten ur alla fula små fiender!! :D
När man ska välja bana på Multiplayer så står det t ex på Hang ´em high 4-16 players.(Halo_Master @ 08/11-2004 21:48:16)Vad är egentligen det som står, alltså t ex:4-16 Players???
'Vad snackar du om ? ;)
Vad är det???
kanske att den rekomenderas för 4-16 spelare..
Blood Gulch!Vilken är din favorit bana på Halo? Min är prisoner på fyra player man blir slaktad var 10:e sekund.
Sidewinder oavsett!!! :P