skälv är det blandat
vår lärare är komstig
vi spelar nåt T.ex spök boll
så måste ha stana helle tiden
:angry: :angry: :zzz: :zzz:
sssssssssuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
men vad tyker ni?
skälv är det blandat
vår lärare är komstig
vi spelar nåt T.ex spök boll
så måste ha stana helle tiden
:angry: :angry: :zzz: :zzz:
sssssssssuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
men vad tyker ni?
nej det är såååå tråååkigt...
blääääh, ja hatar det.. typ spela basket hela tiden...
fy faan.. <_<
Jag gillar gympa, mest när vi spelar fotboll och innebandy, vår lärare är också ganska knäpp....tycker jag!
NEJ DET SUGER SOM f*n!
Bästa ämnet asså ni måste hålla er i form inte bara sitta hemma framför datan och slappa hela dagen och äta som grisar
Bra sagt 0012.
Slapp,slapp,stirr,stirr,NÖFF!
idag har jag gort 700 harmhävningar
sssssåååååååååå pys
men shit jag har idrott 4 gånger i veckan
vilka slöisar ni är asså!!!! <_<
Det skadar inte dig utan hjälper dig.vi har gympa en gång i veckan men det är det som är dåligt att vi kör spökboll ibland så fjantigt.men jag håller med Vilka slöisar.idag har jag gort 700 harmhävningar
sssssåååååååååå pys
Men man gör f*n pinsamma grejer på våra j*vla gympa lektioner! gympa e för feta idioter som inte har nåt liv bortsett från tv o dator. ja behöver inte gympa!
Vadå?Bästa ämnet asså ni måste hålla er i form inte bara sitta hemma framför datan och slappa hela dagen och äta som grisar
Grisar AEGER ju >_>
JAg tänker bli en soffpotatis när jag blir stor
Jag har gympa två gånger i veckan, vilket är tråkigt, vill ju ha mer gympa ! Det är jätteroligt, förutom när vi kör innebandy, det är något jag inte kan, men fotboll .. Det är riktigt skoj :) Och jag är riktigt bra på de också :P Förresten, spökboll är faktiskt ganska kul, det är roligt att kasta de där mjukis bollarna på de andra, hårt i magen . Så att det låter "Poff" .. Det jobbiga är bara att hitta det där förbaskade spöket <_<
Tvärt om när du blir stor ångrar du dig man måste ha kondition för att orka röra sig.Men man gör f*n pinsamma grejer på våra j*vla gympa lektioner! gympa e för feta idioter som inte har nåt liv bortsett från tv o dator. ja behöver inte gympa!
4gr! lotto jag vill ha 5gr i veckan :rolleyes:men shit jag har idrott 4 gånger i veckan
Höhö. det vill jag med. :D(Haddi @ 26/10-2004 17:00:34)men shit jag har idrott 4 gånger i veckan
4gr! lotto jag vill ha 5gr i veckan :rolleyes:
ganska kul ändååå... men vi får inte göra några kuliga saker på idrotten typ det värsta som vi gör är typ att springa upp för bänkar som e fästa i väggen typ 1m... lol! men när jag klättra upp högst i en lian så fick jag skäll bara för att det inte var nån matta under... höhö lol(Steezy @ 26/10-2004 17:17:57)(Haddi @ 26/10-2004 17:00:34)men shit jag har idrott 4 gånger i veckan
4gr! lotto jag vill ha 5gr i veckan :rolleyes:
Höhö. det vill jag med. :D
Jag har gympa 2 ggr i veckan.
Inte jättekul inte jättetråkigt heller.
Vår lärare e dans fixerad.
dans fixerad kuuuuul daa aja varje lärare har nått problem våran lärare har string-troser inte spec trevligt när hon böjer sig neeerJag har gympa 2 ggr i veckan.
Inte jättekul inte jättetråkigt heller.
Vår lärare e dans fixerad.
Skolidrotten tycker jag e kul. :cool: Det e väl inget fel på den? :o
Vår idrott e skit tråkig.. vi gör typ pip test lr bip dest.. alla säger olika.. dt e så jobbigt.. å så spökboöö å inne bandy:(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in