Vet ni vart Yoshi är när man har tagit alla stjärnor :o
120 Stjärnor
Ja, man ska gå ut där man började & sen ska man gå till kanonen. skjut dej över taket så ser du han!
Ska testa men jag ser aldrig kanonen!
du går vid vatnet ute atså
Vart ute menar du i spök Trädgården vid fontänen?du går vid vatnet ute atså
nej ute ur slotet
du måste ju ha sängt vatnet
Nu fattar jag ingentng! Pratar ni om Mario 64? Ska Yoshi vara med där?
Man kan inte använda Yoshi magdis. Yoshi ger en X antal extraliv, minns inte hur mkt.
Han ger tills man har 99, det högsta man kan ha alltså.
kanonen finns vid "sjön". där det förut varit ett hål med galler för...
[ÄNDRAT] Råkade bli 2 st inlägg
MAN KAN HA 100 EXTRALIV!!!!Han ger tills man har 99, det högsta man kan ha alltså.
här e Yoshi
http://www.gamespot.com/features/vgs/n64/mario64_2/screens/yoshi5.jpg
när man tittar upp i taket precis vid ingången till slottet och kör den banan som finns där. Då flyger man ner så långt det går då hamnar man i sjön utan för slottet och där bredvid är kanonen.(Ike @ 24/10-2004 18:18:05)du går vid vatnet ute atså
Vart ute menar du i spök Trädgården vid fontänen?
Jag har hört att man kan skjuta sig genom nått fönster med kanonen, stämmer det?
nej, jag tror inte det, men man kan lagga fast i ett torn och ramla rakt genom slottet
Ja, då är man inne när man är ute & Vice Versa... Tanken får skallen att gå i spinn.
Men man måste vell ha många stjärnor för att kanonen ska aktiveras jag behöövde 120 stjärnor då kom jag upp till yoshi
120 stjärnor är ganska många om man inte har en guide så kan det bli svårt :oMen man måste vell ha många stjärnor för att kanonen ska aktiveras jag behöövde 120 stjärnor då kom jag upp till yoshi
de är ibland besvärligt även om man vet hur man ska gö
jupp, men hur kommer man ut nu igen?Ja, då är man inne när man är ute & Vice Versa... Tanken får skallen att gå i spinn.
Åh nej! e de 120 stjärnor man måste ha!? jag som trodde det var 100 stjärnor.... nu kommer jag aldrig klara av att få träffa yochi :cry: