Sa fel... 2 och en halv...
Höstlov
Ja, jag har höstlov - November lov som vi kallar det .. Och jag har exakt 5 vardagar plus helger .. Ganska skönt om jag får säga det själv ;) Ska spela San Andreas varje dag ända tills onsdag, då åker jag till London och kommer tillbaks på måndagen :) Ska bli härligt :P Vi ska gå på en musikal som heter Saturday Night Fever B)
skönt
Inklusiv helgerna blir det 9 <_<har 9 dagar frihet från skolan :) ska till Ungern och hälsa på släkten över helgen :)
Mmm, finns inget bättre än lov!
har tio dagars frihet för att jag blir borta tills på måndag v.46 blir i Ungern precis en vecka!ska resan tillbax ensam B) :student:(0012 @ 26/10-2004 22:05:45)har 9 dagar frihet från skolan :) ska till Ungern och hälsa på släkten över helgen :)
Inklusiv helgerna blir det 9 <_<
Yesss lov för mig nu
jag har en hel vecka då ska jag börja skruva min epa-traktor .Det är en volvo durtt pv445c-51 och den är vitt och jag får en b18 och en b20 med och det är en "äkta epa"..
en till ungrare på forumet, jag som trodde jag var ensam
aja vi har lov under vecka 45 plus helgen vecka 44 ;)
jag har en hel vecka då ska jag börja skruva min epa-traktor .Det är en volvo durtt pv445c-51 och den är vitt och jag får en b18 och en b20 med och det är en "äkta epa"..
vad e roligt med en traktor?och för dt andra kunde du inte köpa dit gta:sa än därför..e dt värt dt??
men det är stösta dröm att brgga en epa. san andreas kan vänta :lol:
och jag är ända i min skola som har epa-traktor :lol:
tar ganska lång tid för dig att ta di g till skolan :lol:
Jag var sjuk hela förra veckan så jag får stanna hemma 2 veckor :)