💬
Logga in
Fuska.se

Höstlov

32 svar · startad

Sa fel... 2 och en halv...

Nivå 4 · Lärling

Ja, jag har höstlov - November lov som vi kallar det .. Och jag har exakt 5 vardagar plus helger .. Ganska skönt om jag får säga det själv ;) Ska spela San Andreas varje dag ända tills onsdag, då åker jag till London och kommer tillbaks på måndagen :) Ska bli härligt :P Vi ska gå på en musikal som heter Saturday Night Fever B)

skönt

har 9 dagar frihet från skolan :) ska till Ungern och hälsa på släkten över helgen :)

Inklusiv helgerna blir det 9 <_<
27 Oct 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

Mmm, finns inget bättre än lov!

(0012 @ 26/10-2004 22:05:45)

har 9 dagar frihet från skolan :) ska till Ungern och hälsa på släkten över helgen :)

Inklusiv helgerna blir det 9 <_<

har tio dagars frihet för att jag blir borta tills på måndag v.46 blir i Ungern precis en vecka!ska resan tillbax ensam B) :student:
29 Oct 2004

Yesss lov för mig nu

Nivå 3 · Lärling

jag har en hel vecka då ska jag börja skruva min epa-traktor .Det är en volvo durtt pv445c-51 och den är vitt och jag får en b18 och en b20 med och det är en "äkta epa"..

30 Oct 2004
Nivå 7 · Fuskare

en till ungrare på forumet, jag som trodde jag var ensam

aja vi har lov under vecka 45 plus helgen vecka 44 ;)

jag har en hel vecka då ska jag börja skruva min epa-traktor .Det är en volvo durtt pv445c-51 och den är vitt och jag får en b18 och en b20 med och det är en "äkta epa"..

vad e roligt med en traktor?och för dt andra kunde du inte köpa dit gta:sa än därför..e dt värt dt??

31 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling

men det är stösta dröm att brgga en epa. san andreas kan vänta :lol:

och jag är ända i min skola som har epa-traktor :lol:

Senast ändrad:

tar ganska lång tid för dig att ta di g till skolan :lol:

1 Nov 2004

Jag var sjuk hela förra veckan så jag får stanna hemma 2 veckor :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in