💬
Logga in
Fuska.se

Sälja?

86 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Moget sagt!

Har du GC??

Nivå 4 · Lärling

jag har gamecub ich Xbox...sälj inte diit xbox det e bra för action spel och fps spel...

Nivå 4 · Lärling

Det e PC också!

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Dom där loja Gamecubarna som kommer in och förstör och inte vet vad dom pratar om kan gå o ta en tur i parken eller nåt. Här hör dom inte hemma iaf..

-.-

Upp till dig, men sälj inte och köp en ny konsoll!

Ehm, sälj inte nä. Och köp en gc oxå :D

EDIT: Är jag föresten en av de där "loja" gamecubarna.. <_<

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Sälj INTE

Vad tjänar du på de :huh:

Rättare sagt du förlorar om du säljer boxen & köper en GC <_<

Nivå 11 · Veteranfuskare

Moget sagt!

Har du GC??

Ja. Jag har GC..

NesseN. Det vet väl inte jag. Dom loja Gamecubarna är dom som kommer hit från gamecube foruemt och försöker övertala xboxarna att sälja sina boxar och köpa gamecube..

Nivå 7 · Fuskare

Gillar inte GC-användarna...

Vad har vi gjort dom...

Har vi kommit o startat krig me dom eller :angry:

28 Oct 2004

Nämen jag gillar inte box fanboys heller.

Nivå 11 · Veteranfuskare

...

Det kvittar väl. Eller, vi ska iaf inte snacka om den här, i denna tråden.

Dags och åka tillbaks till topicen med våran traktor, typ ?~

Det där var lågt hörru ... -.- Jag har ju oxå xbox och jag syftade inte på dig mjölk..

EDIT: stavfel..

Senast ändrad:

Willeo jag säger detta som ett saving private ryan f*n: SÄLJ EJ !!!! Xbox är den bästa konsollen på marknaden just nu!! sälj lite tråkiga spel eller nått sitället! du ska ju absolut inte köpa Gaycube som bara är för 4åringar!! :kung:

Är det originalspel??

japp

ska nog köpa cs på xbox när det kommer ut när kommer det ut? :blink:

Nivå 5 · Fuskare

Är det originalspel??

japp

Du är dum om du säljer det.
Nivå 4 · Lärling

Willeo jag säger detta som ett saving private ryan f*n: SÄLJ EJ !!!! Xbox är den bästa konsollen på marknaden just nu!! sälj lite tråkiga spel eller nått sitället! du ska ju absolut inte köpa Gaycube som bara är för 4åringar!! :kung:

fuel ,du har säkert aldrig hört talas om resident evil?Hur som helst så är det en jävligt bra spelserie!Men oj du e ju under 3 år så du vet nog inte vad jag pratar om!
Nivå 11 · Veteranfuskare
(LuddE @ 28/10-2004 15:56:20)

fuel ,du har säkert aldrig hört talas om resident evil?Hur som helst så är det en jävligt bra spelserie!Men oj du e ju under 3 år så du vet nog inte vad jag pratar om!

Den serien finns ju inte på Xbox heller, nä..*

<_<

(LuddE @ 27/10-2004 18:16:39)
(Xray @ 27/10-2004 19:03:39)

sälj! sälj! sälj! sälj! köp gamecube för 499:- ,typ alla xbox spel kommer ju till pc! Men du måste ju ha spelat Halo2 först! :)

Du är en sån j*vla idiot, man blir så arg på sånt här folk :angry: plus att alla spel från xbox som kommer på PC kommer även på Ps2, finns tex. Halo 2 på PC, eller Fable, Ninja Gaiden etc. Nä, så stick! :angry:

PS. Du ska aldrig sälja ditt XBox det är den bästa konsollen, den har fetaste processorn och bäst grafik!

Finns halo2 på Xbox än nee!

Och du har inte rätt rätt o säga att jag e en idiot bara för att du e en j*vla pokemon wannabee som tror att du e cool!

Du e säkert en fjolla som inte har några kompsiar så håll k*ften!!!

PS:Wow du rabbla upp 3 spel som man inte bryr sig om!

1. Jag hatar Pokémon därför köpte jag inte GameCube (AEGD 1)

2. Jag har mer kompisar än vad du kommer ha i hela ditt liv, i 4:an bestod hela min klass av kompisar (28 Barn) (AEGD 2)

3. Att du är en idiot sa jag för att jag är sanningsmannen och måste säga sanningen. (AEGD 3)

4. j*vla Tecken3 wannabe. (AEGD 4)

29 Oct 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Denna tråden handlar om att sälja sin Xbox. Inte om att diskutera Tekken 3 Wannabes och klasskompisar..

Sälj inte ditt XBox, du får bara göra det om den som säger att du ska det inte har mutant avatar typ, digimon, monster, TEKKEN3 o sånt skit.

Nivå 4 · Lärling
(Xray @ 28/10-2004 23:09:15)
(LuddE @ 27/10-2004 18:16:39)
(Xray @ 27/10-2004 19:03:39)

sälj! sälj! sälj! sälj! köp gamecube för 499:- ,typ alla xbox spel kommer ju till pc! Men du måste ju ha spelat Halo2 först! :)

Du är en sån j*vla idiot, man blir så arg på sånt här folk :angry: plus att alla spel från xbox som kommer på PC kommer även på Ps2, finns tex. Halo 2 på PC, eller Fable, Ninja Gaiden etc. Nä, så stick! :angry:

PS. Du ska aldrig sälja ditt XBox det är den bästa konsollen, den har fetaste processorn och bäst grafik!

Finns halo2 på Xbox än nee!

Och du har inte rätt rätt o säga att jag e en idiot bara för att du e en j*vla pokemon wannabee som tror att du e cool!

Du e säkert en fjolla som inte har några kompsiar så håll k*ften!!!

PS:Wow du rabbla upp 3 spel som man inte bryr sig om!

1. Jag hatar Pokémon därför köpte jag inte GameCube (AEGD 1)

2. Jag har mer kompisar än vad du kommer ha i hela ditt liv, i 4:an bestod hela min klass av kompisar (28 Barn) (AEGD 2)

3. Att du är en idiot sa jag för att jag är sanningsmannen och måste säga sanningen. (AEGD 3)

4. j*vla Tecken3 wannabe. (AEGD 4)

1.varför har du en pokemon som avatar lr e det bara du?

2.du går fortfarande i 4:an va?

3.Om du e en sanningsman varför ljuger du?

4.Haru lärt dig säga wannabee ,ooooh så seeeg!!

Lär dig stava!

MeM. Nej resident evil serien finns inte till Xbox!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in