mina är beckham och håkan mild
Sämsta Spelare
hur motiverar du att kalla Håkan Mild dålig?!?!!?!?!?!!
håkan mild e inte precis min favvo spelare. Men f*n vilket sk*t snack att säga David Beckham e dålig han är bättre än dig inte min favvo spelare som är ronaldo
Owen
Shefzenko
Kaka
Henrik larsson
och henke larsson!!! men för h*lvete, e ni skadade eller? henke är ju en av de bästa anfallarna i Europa för f*n. j*vla puckon
Det e nog jag typ...
He He
precis min åsikt henke! henke!och henke larsson!!! men för h*lvete, e ni skadade eller? henke är ju en av de bästa anfallarna i Europa för f*n. j*vla puckon
back to topic
Henke är Sk*t bra ju
En ny född bebis är den sämsta på fotboll
David Beckham är sämst...
Niclas Alexandersson suger stenhårt!!
Henke är knappast en av dom bästa, han kan inte ens mäta sig med Ronaldo, Shevchenko, Filippo Inzaghi. <_<och henke larsson!!! men för h*lvete, e ni skadade eller? henke är ju en av de bästa anfallarna i Europa för f*n. j*vla puckon
Henke är inte den bästa men han är bra som f*n, så säg inget dumt mot han för det är inte så smart(Pippo @ 30/10-2004 15:24:02)och henke larsson!!! men för h*lvete, e ni skadade eller? henke är ju en av de bästa anfallarna i Europa för f*n. j*vla puckon
Henke är knappast en av dom bästa, han kan inte ens mäta sig med Ronaldo, Shevchenko, Filippo Inzaghi. <_<
jag har inte sagt något dumt mot honom men han är ju inte ens bland dom 15 bästa anfallarna. <_<(Haddi @ 30/10-2004 15:34:38)(Pippo @ 30/10-2004 15:24:02)och henke larsson!!! men för h*lvete, e ni skadade eller? henke är ju en av de bästa anfallarna i Europa för f*n. j*vla puckon
Henke är knappast en av dom bästa, han kan inte ens mäta sig med Ronaldo, Shevchenko, Filippo Inzaghi. <_<
Henke är inte den bästa men han är bra som f*n, så säg inget dumt mot han för det är inte så smart
Kan ju bero på att han knappt har spänst.
Michael Owen.
ja tycker att larsson,c.ronaldo,nistelrooy och rooney e bäst men sämst....ja zlatan e ju en riktig klant som bara försöker göra sngga mål han lyckas ju .. han har ju typ gjort 5 snygga mål o missat typ 45 chanser...... o totti o (alla) italienare
som e bettre på att filma än på att spela fotboll! o deco då han e ju värst ...ja stäng av alla såna o låt dom som vill spela fotboll spela det :D
Italienska spelarna äger ju Del piero krossar ju den där Larsson <_<ja tycker att larsson,c.ronaldo,nistelrooy och rooney e bäst men sämst....ja zlatan e ju en riktig klant som bara försöker göra sngga mål han lyckas ju .. han har ju typ gjort 5 snygga mål o missat typ 45 chanser...... o totti o (alla) italienare
som e bettre på att filma än på att spela fotboll! o deco då han e ju värst ...ja stäng av alla såna o låt dom som vill spela fotboll spela det :D
onödigt ämne
nödvendigt inlägg <_<onödigt ämne
Varför har ingen nämt någon spelare från traktens div. 7 lag?