Jag tycker att den här historien är ganska rolig :) Man skulle kunna göra film på det.
War Of Esroons?
Jag sitter faktist o garvar lite när han skriver "she-o-rene är bland den kändaste medlemmen på fuska" och när han skriver "den store esron" :lol:
Men jag fattar inte hur du står ut,Ytterman :blink:
Och filmen riktar sig till vilken publik? Typ som spirits within...
Med schwarznegger eller stalone i huvudrollen...
Nä, inte jag heller :) Jag funderar på någon plan, men jag kan inte komma på något. Om ni kunde se det jag kan se, ip-adresser o.s.v, så skulle ni nog reagera på likheter mellan she-o-rene, mrhej och vad han nu heter.
Regissören ska vara Baz Luhrmann (som gjorde Moulin Rouge) och ska vara en musikal/äventyr.Och filmen riktar sig till vilken publik? Typ som spirits within...
Några av rollerna är Elijah Wood, Leonardo diCaprio, Ashley Olsen, Pierce Brosnan bland andra! Det blir en enorm succé i Hollywood och jag får en Oscar för bästa originalmanus.
Lätt...fast det borde vara en komedi/drama :student:(Ytterman @ 03/11-2004 21:02:45)Och filmen riktar sig till vilken publik? Typ som spirits within...
Regissören ska vara Baz Luhrmann (som gjorde Moulin Rouge) och ska vara en musikal/äventyr.
Några av rollerna är Elijah Wood, Leonardo diCaprio, Ashley Olsen, Pierce Brosnan bland andra! Det blir en enorm succé i Hollywood och jag får en Oscar för bästa originalmanus.
verkligen... dream on... :zzz:
börja skriv lite i stora drag då ytter
... the new peter jackson...