💬
Logga in
Fuska.se

Msn Messenger 6.2

33 svar · startad

det går ju inte att kolla medelanden när jag klickar på "3 nya medelanden" så kommer det bara upp reklam vad ska jag göra? :huh:

det är bra tryck på den dööööö <_<

då kommer det ju bara reklam sa jag ju

men då vet jag inte så händer det aldrig för mig ;)

Nivå 0 · Nykomling

Det här ska ju vara i PC <_<

30 Oct 2004

jaja men hur ska jag göra?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Det är väl i PC??

Nivå 0 · Nykomling

Hmm... testa , Åtgärder eller något sen Inställningar sen ändra där :S

Det är väl i PC??

förut var det i allmänt
Nivå 0 · Nykomling

Men gå ut på www.hotmail.com och logga i dig där så kan du kolla din e-post på det sättet istället

ja det går men nu går det inte änns att logga in det står något och det finns 3 alternativ "försök igen" "avbryt" "hjälp"

31 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

Prova att instllera om det då eller så trycker du på hjälp

Vissa sidor skickar ut ett sorts spywares, s.k. reg. keys

Dessa kan ändra startsidan och andra sidor till reklamsidor. Vissa går att ta bort men inte alla. Det är inget fel på programmet. Det är om man har varit ute på "farliga" hemsidor som reklamen kommer.

Nivå 0 · Nykomling

Lustigt tycker jag, har aldrig hänt mig...Men det är säkert någon inställning.

Ibland när du har spyware och sånt kan din dator neka vissa sidor, det hände mig när jag hade spyware, men det är enkelt, scanna datorn, Ad-Aware är ett av de bästa programen som finns på http://www.download.com

Jag har en sådan spyware också.

Funkar inte med ad-aware för mig.

Programmet tar bort den men den kommer tillbaks trots att jag bara är ute på fuska.se

Vilken startsida har du?

Nivå 0 · Nykomling

så gjorde min en gång men då fick ja installera om explorer men det kanske inte e samma jag kunde inte läsa lr tabort mail

Byt startsida efteråt scanningen eller så kanske det finns kvar delar i datorns register som du måste ta bort manuellt (advancerat).

3 Dec 2004

Jag har passagen men nu laddade jag hem det igen nu fungerar det bara fin fint... ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in