Om jag hade gjort det hade jag skrivit det kanske ? Var inte så oseriöst.. Saken var bara att jag tog i för kung o fosterland..
Något Elakt Ni Har Gjort :evil:
Muppen, nej, han (vi, shit, likabra att erkänna) hade fixat en timer, vi va 3 mil bort när det sprängdes :P
var det en stor explodision?
dt va bra gjort :PJag är ganska kort för min ålder, och om man kollar på mitt utseende, ser jag inte så stark ut, och ser ut att väga 40 kilo. Men i själva verket så väger jag faktiskt 50 kilo och är ganska stark, och jag har en kompis som är ett huvud längre än mig, och det är i princip min bästa polare. Han är väldigt mycket före alla andra i utvecklingen, han kom till exempel in i puberteten i 5an. Han brukar även slå mig dagligen (på skoj) och jag kan inte stå emot, och om jag slår tillbaks får jag bara ett ännu hårdare slag tillbaks. Fast en gång, gjorde han en bitch slap, så hårt att jag ramla omkull, jag tror inte det var meningen att jag skulle ramla, men hur som helst, blev jag jevligt förbannad. Reste mig upp och hoppa på honom, Ludde (som han heter) hoppade på min rygg, vilket inte var så bekvämt då han väger 15 kilo mer än mig. Rasande som jag var, tog jag i med all kraft jag hade, jag hade verkligen inte tagit i så fruktansvärt mycket i hela mitt liv, och med denna kraft, slungade jag iväg Ludde, som var på min rygg, så att han flög in i väggen. Alla mina andra polare tappade hakan, och jag kunde knappt förstå själv, jag visste inte att jag kunde ta i så.. Fast jag är ju ganska mild och vänlig vanligtvis, så jag slåss aldrig hårt. Men ändå, där låg han på golvet helt däckad. Och det kändes jekligt gött att räcka honom handen för att hjälpa honom upp, för en gångs skull, var det jag som däckade honom! :P
jag har en kort stubin och brukar slå folk som retar mej!!!
en gång så lurade jag en kompis att skriva en ganska ful sak (vill inte skriva det)på baksidan av papperet det stog på tyska och sen sa jag åt han att skriva sin aoutgraf när han vände på papperet så sdog det till nicole (vår tyska lärare) och killen som skrev var hennes favvo elev bland 7:an i tyska :D
synd var att han hann upptäcka det innan hon såg det och tog bort det!!!!! <_<
japp, vi hörde det. Men konstigt nog så kom igen polis, dom trodde förmodligen att det va någon som fyllde år :Pvar det en stor explodision?
då var det ett j*vla krut i den födelsedagstårtan :lol:(Marijuana @ 22/11-2004 05:46:04)var det en stor explodision?
japp, vi hörde det. Men konstigt nog så kom igen polis, dom trodde förmodligen att det va någon som fyllde år :P
He He :P
om dt e så, då e poliserna hos dig lika dumma som i Simpsons :P :lol:(Marijuana @ 22/11-2004 07:46:04)var det en stor explodision?
japp, vi hörde det. Men konstigt nog så kom igen polis, dom trodde förmodligen att det va någon som fyllde år :P
skulle dom vara så dumma skulle dom ju ha fått sparken för länge sen :P
nej, men man brukar ju j*vlas med en som fyller 40 år..
brukar man????
jag och en kompis kastade ner en toa rulle i toan på fritids sen så sket kompisen i toan :lol:
nice
när vi var små så brukade vi knacka på klassarnas dörrar och sen kute...
Jag har bildat ett gäng på min skola som går runt och sparkar idioter!
Hmmm... min mamma gjorde något liknande. Hon bodde på Hotell i Ungern tillsammans med mina två systrar. Det var mörkt i korridoren så min mor skulle tända lampan. Men hon tände inte lampan med kanppen hon tryckte på, nej, hon ringde på hos grannen 03.00 på natten. Sen kutade hon iväg....när vi var små så brukade vi knacka på klassarnas dörrar och sen kute...
grymt.. men vi kastar ju liksom lussekatter på lärarna.! hehe*
Hahahah!!! Riktig julstämmning! :lol: Nu är det jul, i våra hus, tralla lalla la.
sboy2, det är bara äckligt. sådana som du borde det finnas färre av.