Hoppa till innehåll

Jultomten finns inte! =P (bevismaterial)


Lon
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jamen fattar ni inte? Eftersom tomten är så snabb så är det ingen som kan se honom. Och hur vet den där snubben hur grym tomten är på att uppfinna saker? Han kanske har kommit på nån grej som gör att man kan åka snabbare än allt annat.. Vem vet?

eller så har han assistenter eller kloner som hjälper honom... dock är inte dessa lika snabba och då behövs ett par hundra stycken...bara i sverige... och om ni undrar varför pappa går och köper tidningen när tomten kommer så är det för att din pappa måste kontrollera med tomten att varje barn får vad dom förtjänar... detta gör dom vid bestämd koisk och eftersom tomten är snabbare än din pappa så kommer tomten först hem till dig.!

Haha, jag har faktiskt också tänkt sådär. Vi barn/tonåringar vet ju inget om dom vuxna. Det kanske är så att när man blir vuxen så blir man tillsagd av tomten att aldrig avslöja den här tomte-hemligheten och om man säger det så händer det nåt hemskt. Tänk om det är så?! f*n vad ballt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ozoon menar du verkligen att du tror på han???

 

läs den där tomta texten, där har du bevis... och det låter ju inte realistiskt att en rödklädd gubbe åker runt och delar ut julklappar till barn....

 

och paketen kommer från föräldrarna och ingen J**la tomte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jamen fattar ni inte? Eftersom tomten är så snabb så är det ingen som kan se honom. Och hur vet den där snubben hur grym tomten är på att uppfinna saker? Han kanske har kommit på nån grej som gör att man kan åka snabbare än allt annat.. Vem vet?

eller så har han assistenter eller kloner som hjälper honom... dock är inte dessa lika snabba och då behövs ett par hundra stycken...bara i sverige... och om ni undrar varför pappa går och köper tidningen när tomten kommer så är det för att din pappa måste kontrollera med tomten att varje barn får vad dom förtjänar... detta gör dom vid bestämd koisk och eftersom tomten är snabbare än din pappa så kommer tomten först hem till dig.!

Haha, jag har faktiskt också tänkt sådär. Vi barn/tonåringar vet ju inget om dom vuxna. Det kanske är så att när man blir vuxen så blir man tillsagd av tomten att aldrig avslöja den här tomte-hemligheten och om man säger det så händer det nåt hemskt. Tänk om det är så?! f*n vad ballt :)

ja... dom ha en hemlig organisation som ser till att tomtens hemligheter och identitiet förvaras hemligt hjärnan bakom detta är förstås tomtemor... det är även en världs plan.. föräldrarna håller barnen snälla så att tomten får ha sitt arbete kvar, och eftersom tomten har sitt arbete kvar kan föräldrarna säga till barnen att vara snälla... och när man har fyllt en viss ålder kommer nån hemlig organisation hem till dig(FBI, CIA, SÄPO, vem vet..) och berättar allt du behöver veta om tomten... det måste vara så... jag ska (som fox mulder i arkiv x) ta reda på så mycket jag kan om tomtens hemliga organisationer(ok, mulder körde med utomjordingar...fast tomtens renar och tomten kanske är from outer space, kanske inte...) och vad han har för planer... när han tillverkat otroligt mycket leksaker kanske han ska ordna alla problem i världen...

nu är ju detta förstås bara hur det skulle kunna vara... men det kanske är precis som du säger och inget mer med det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahaha,fattar ni inte...jag har haft fel ni har haft fel!,han finns!..jag såg han i morse *skojar bara lite* (kul att skojas)..han kastade ner 15 ton giga bytes hahaha vad grymmt!,i luften...!hahaha det skämtet kom igentligen inte jag på utan en klass-kamrat...för vem skulle annars vara så dumm och tro att man kan kasta ner giga bytes?,och framför allt så väger inte giga bytes!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men snälla nån.... alla vet ju att tomten finns samma sak med gud och diverse saker... ni behövewr inte leta upp påhittat bevis material! vad är det som säger att det är rätt det där som dom skriver? ingenting eftersom dom inte har några källor...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...