VARFÖR SKA DET VARA OLAGLIGT!!!!! ATT LADDA NER SPEL TILL MIN CHIPADE X-BOX!!!!!
(olagligt)?
du fråga tyker jag :meddum:
för att dem ska tjäna pengar när du köper spelen.... <_<
Säg så här:
Du har är gör en storfilm. Nån lyckas läcka ut filmen på nätet 3 månader innan premiären. Hälften av alla dina biobesökare väljer att ladda ner filmen istället för att kolla den på bio=Du förlorar en massa pengar
VA menar du :blink:du fråga tyker jag :meddum:
Word, Nisse.
Precis. Hur roligt skulle det vara ? Förresten så kan spel bli väldiga samlarvärden till slut. Och du kan inte ens sälja dina nerladdade spel. Nu kan du tjäna pengar på att köpa spel.. Ta din chippade Xbox med allt skrot innehåll och kör upp den i.. *BiiP* Slut på meddelandet.
Förlagen som tillverkar spelen får ju inte lika många spel sålda...
What you think :huh:VARFÖR SKA DET VARA OLAGLIGT!!!!! ATT LADDA NER SPEL TILL MIN CHIPADE X-BOX!!!!!
Om vi säger till exempelt ALLA xbox-användare väljer att ladda ner ett spel...
Då får speltillverkarna inga pengar o då kan dom inte utveckla spelen...
dum tråd egentligen <_<
Det säger väl sig själv..eller..Nikomas ?
Vad ... menar ... du :unsure:?
'Det säger sig själv'
Betyder på ett ungefär;
Är det inte självklart att det är olagligt och bränna spel istället för att köpa dom ?
Jo...
Jag bränner data spel :)
Inte jag. Jag spelar aldrig dator. Det är faktiskt lika olagligt, dock bränner jag CD skivor. Fast om det bara är för privat bruk är det lagligt, vettefasen vad det betyder :P.
Vi säger att du har laddat ner en massa låtar på internet, då får du bränna ut de på CD (du får dock inte sälja de), men nu får man ändå inte ladda ner musik men vem bryr sig :)
Men får man bränna PC spel för privat bruk också ? *Dum fråga, men iaf*
Ja :)
Va ? Får man ?? :D
va soft
Trodde jag inte. Så du menar att jag kan plocka hem massa spel från internet och spela utan att hamna i polisensbrottregister? Wohoo..*klick, klick*