nja....det var en bra idé men det skulle vara lite elakt att "sälja" mina guider till folk som verkligen vill ha hjälp!
zelda ocarina of time
ja, det va elakt.. det gjorde ju pokemon (användaren pokemon) och det var taskigt.. mm det e nog bättre att ge när dom frågar... så slipper folk att gå tillbaka i tråden och leta efter svaret
mm..annars är det väl bara att Pm:a mig....
ja, men skriv det så att alla vet, det e ingen ide att berätta bara för mig, jag behöver inte ens guiderna...jag har klarat ut spelet
men de skriver bara om de vill ha en guide....så fort jag ser det får dom den
ja, men skriv att det finns en guide om dom behöver, annars kanske dom inte kanske inte skriver för att dom tror att ingen här har en bra guide...
Nästan alla vet att jag har bra guider... =)
ja, i å för sig, du e en känd zelda mästare här... alla vet att du kan om zelda... det märks rätt tydligt
(kan du gissa vilket spel jag e bra på? hehe)
inte Banjo-kazooie/tooie spelen i alla fall =)... men nu åter till tråden
mm... men vad ska vi säga mer? det finns inte så mycket att säga så jag frågar lite fräckt även om det inte hör hit, men vilka var dom 3 andra spelen??
efter att du svarat går vi tillbaka till ämnet!
Ocarina of time, Oracle of Ages / Seasons, Zelda 1 till Nes och Adventure of link
ehh.. det e fler är 4, man ändå, tillbaka till ämnet!
oracle of ages season är nästan samma...men nu tebax till ämnet
humm... vad ska vi skriva? det e ingen som behöver hjälp och så ska vi ju helst skriva i den riktiga OOt tråden...
När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget..
ja helt rätt, snara sagt GÅR DET INTE ATT HA HOOKSHOT!!!
HUR FICK DU ALLA POÄNG?????????????????????????????
När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget..
ja helt rätt, snara sagt GÅR DET INTE ATT HA HOOKSHOT!!!
HUR FICK DU ALLA POÄNG?????????????????????????????
det har inte här att Göra!!!
kan du skicka pm då?
jag eller 0014, eller Joy???
men det ska i vilket fall som helst inte pratas här!!!
jag eller 0014, eller Joy???
men det ska i vilket fall som helst inte pratas här!!!
det var säkert dig han menade eftersom du har mest poäng
Hej!
kan någon säga hyr man får den sista nycklen i gordonsträningsarenan måste ju få ispilen.. Snälla kan någon hjälpa mig