Hoppa till innehåll

zelda ocarina of time


catarina
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 314
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

komma ner i brunnen:man ska vara liten o ha nån sång som man lär sig när man e stor.när du e stor så ska du gå till han som spelar på den där musikvevmaskinen så lär han dig sången o sen ska du bli liten o gå dit o speladen sången

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har kört fast, har klarat att släppa lös de 4 arbetarna från de kvinliga tjuvarna och är just nu inne i deras träningsarena. jag har kommit till ett rum där det är en massa pengar(som spelar när man tar dom) som vilar på små öar i en lava sjö. kan ta nästan alla pengar utan 1, den har en eld rumt sig, jag trycker ner knappen men jag hinner aldrig fram innan elden kommer fram igen.. HUR GÖR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Snälla hjälp mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hallå, vilket spel snackar ni om ? OOT där får man ispilen i gerudo training ground inte i brunnen...

 

 

 

hon skrev att hon ville ha hjälp med två saker...dels hur man kommer in i brunnen och hur man får ispilarna...

 

har jag fattat rätt men kommaer man in genom brunnen genom att spela Eponas song framför den???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...