0014: Gohma är ju lätt den enklaste bossen!!
zelda ocarina of time
ja vet...det var ju det jag skrev...
ja! jag bara höll med!
jaha....trodde att du skrev att jag tyckte den var svår... vilket är erat favvo vapen??
Denna ordning:
1.Pilbåge
2.Bumerang
3.Masters Sword
4.Alla andra vapen
min är
1. Pilbåge
2. Longshot
3. Mirror sheild
4. alla andra vapen
Min är:
1.Ice Arow
2.Fire arow
3.Longshoot
4.Hover Boots
5.Goron Tunic och Zora Tunic
min ordning
1. Pilbåge
2. Hookshot
3. Bomb
4. MAster Sword
1:Big goron´s sword
2:ocarina(warpa över hurule)
3:master sword
4:giant knife :roll:
Master sword och pilbågen är de mest användbara vapnen så jag tycker dem i alla fall.. Annars använder jag olika vapen vid olika tillfällen..
jag håller helt med dig Joy....men måste tex använda longshot för att ta sig upp från Gerudos fängelse
Master sword och pilbågen är de mest användbara vapnen så jag tycker dem i alla fall.. Annars använder jag olika vapen vid olika tillfällen..
de e klart man gör, man använder ju inte pilbågen när man ska hooka sig te x... själv gilalr jag de flesta vapen förutom pinnen o nöten!
1. pilbågen+alla olika pilar
2. biggoron sword
3. nötterna (man kan slå ganon me ba nötter, därför)
4. resten av alla vapen
hur kan du gilla nöten, jag har aldrig använt den nånsin...
jag håller helt med dig Joy....men måste tex använda longshot för att ta sig upp från Gerudos fängelse
det funkar med hookshot också! Vad är goron special crop för något?
När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget..
När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget..
man måste ha longshot för att nå lådan i sandstormen när man följer spöket
goron special crop är väl på majoras mask...det är powder keg och den får du när du klarat Snowhead temple
'När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget..
goron special crop är väl på majoras mask...det är powder keg och den får du när du klarat Snowhead temple
det e klart man måste ha långshot, det går ju INTE att använda hookshot, för man kan inte komma vidare utan longashot
mina favo vapen är
master sword
hylian sheild
kokiri stövlarna
kokiri kläderna
i fire temple pratar dom fängslade gorana om det