vilka har du tagit?
zelda ocarina of time
jag har tagit den som man kommer till när man använder linse of truth och när man står i det rummet ser man en nyckel mitt i mot, hur kommer man dit?
0014 du pratade om att man skulle stå med ryggen mott en dörr och spela en sång vad gör jag det??? Jag måste ha ispilen när jag går till slottet och det ska jag göra nu..
man kan klara det utan ispilarna...
Vad finns det för sånger kan ingen =(
zeldas lullaby, eponas song, song of storms, suns song, song of time och sarias song
warp låtar: Prelude of light
Hur gör man dom eller hur får man noter?
du måste lära dig dom....antingen via noter på en sten eller av en person....suns song hittar du i en grotta i kakariko graveyard, eponas song lär du dig av maloon, sarias song lär du dig av saria som finns i lost woods, song of time lär zelda dig och zeldas lullaby lär du dig av Impa....när du kommit till zelda efter att du klarat allla vakter lär Impa dig zeldas lulaby
jag vet att man kan klara slottet utan ispilen men jag vill ändå ha den så kan någon säga vart man får den sista nycklen i gordonsträningsarena så jag kommer in till kistan...
jag vet att man kan klara slottet utan ispilen men jag vill ändå ha den så kan någon säga vart man får den sista nycklen i gordonsträningsarena så jag kommer in till kistan...
när du går in i träningen så ska du gå till lejon huvudet framför sig, sen gå du vänster till dörren och där kan man klätra igenom taket till en nyckel
Jag har 10 skulltags men jag kan inte ha 200 rubis varför?
har du pratat med killen i skultula huset ??
för det är av honom man får så man kan ha det
vet någon hur man får 500?
kan någon skriva det där fusket som gör att man får mer en 100 gold-skulltulas
det finns i fuska.se:s arkiv
a jag vet fast jag förstår inte vad han menar
först ska du ner i hålet och sen ställa dig så nära det vita ljuset som möjligt....försök att rikta dig på skulltulan...sen så dödar du den med slangbellan..sen när skulltula märket kommer fram därbörta så ska du ta den med bumreangen...och när du kastat den så ska du göra en bakåtvolt (håll in Z och styr ner och sen på A)...har du gjort rätt så finns den kvar igen
kan någon skriva det där fusket som gör att man får mer en 100 gold-skulltulas
Kan jag få hjälp med detta fuska vill verkligen ha en massa skulltuls
MVH catarina
läs vad jag skrev innan
men vilket håll och ska man vara liten??