Hoppa till innehåll

Paper Mario


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är i ett av de små husen i Toad town, bredvid ett hus där det nyligen flyttat in några toads som säger att det är ett förskräckligt oväsen från huset bredvid dem. Man ska vänta därinne och gömma sig med hjälp av Bow och då kommer det in en shy guy och går in genom en lönndörr. Sen följer du efter och hoppar ner i toy box.

Nytt problem det finns inget tåg där inne. Jag gav "toy train" till svampen som står bredvid stationen. Men han säger: "Den är för liten vi kan inte åka på en sådan liten tåg lägg tillbaks den i dens leksaksbox" (om jag inte missförstod).

Fråga: Vad ska jag göra.

Redigerat av Mario Bros.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du ska hoppa ut från Toy Boxen och sedan om du har Toy train ska gå fram till Toy Boxen och när det kommer en utropstecken "!" så ska du trycka på A så lägger du in toy train och då kommer toy train att bli ett tåg i Toy Land eller va det nu hette.. :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska hoppa ut från Toy Boxen och sedan om du har Toy train ska gå fram till Toy Boxen och när det kommer en utropstecken "!" så ska du trycka på A så lägger du in toy train och då kommer toy train att bli ett tåg i Toy Land eller va det nu hette.. :kung:

Tack!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag minns inte hur det ser ut på den stationen. Är det den med olikfärgade lådor? Man ska slå på dem i rätt ordning för att göra så att spåret blir helt och man kan åka vidare. Nåt mer ska man väl göra på den stationen också men jag minns som sagt inte. Finns det ingen kista nånstans?

För att få veta vilken ordning man ska slå på lådorna så kan man lämna mystic note till snubben som bor nånstans nära där man kom upp ur röret från Marios hus. Man ger honom först lexikonet så att han kan läsa den mystiska lappen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det stämmer, du förklarade lite klurigt.. du ska ge ett shy guy lexikon till geniet i staden. (han bor i ett hus likt ett bibliotek nära röret till marios hus). Han kan läsa koden som sagt, då kan du slå rätt ordning om du kommer ihåg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det stämmer, du förklarade lite klurigt.. du ska ge ett shy guy lexikon till geniet i staden. (han bor i ett hus likt ett bibliotek nära röret till marios hus). Han kan läsa koden som sagt, då kan du slå rätt ordning om du kommer ihåg.

Klarade "Shy Guy´s Toy box"!

Vad ska jag göra?

Redigerat av Mario Bros.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmmm, jag tror att det är Flower garden som kommer sen. Har du fått de fyra fröerna från de där blommorna som kallas nåt med Bub-ulbs? Du ska ge dem till tjejen som står vid blomsterrabatten med en portal i mitten i Toad town, då kan du komma till Flower garden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...