hur många stjärnor har ni på era pingis racket?
Pingis Stjärnor
3...Hur många har du då?
jag spelar inte pingis men ska nog börja tror jag så jag har inge pingis racket
ok...
5 stjärnit,vad annars? :P
Jag har ett 3 stjärnigt men ska köpa ett 5 stjärnigt. B)5 stjärnit,vad annars? :P
jag har 1 stjärnit :D
3 stärnor men den håller ju dåligare än en balong i en kniv-hög!
ska köpa ett nytt snart :gitarr:
Aja idag köpte jag ett 4 stjärnigt racket. Ska nog vänta ett tag till tills innan jag köper ett fem stjärnigt. B)
Vad köpte du det för?Jag köpte mitt 5 stjärniga för 800Aja idag köpte jag ett 4 stjärnigt racket. Ska nog vänta ett tag till tills innan jag köper ett fem stjärnigt. B)
Stiga Mendo Offensive OverSize
Det var rea på mitt så det kostade 400 kr men annars kostar det 600. Om det inte hadde varit rea på det kanske jag hadde köpt ett fem stjärnigt för 800. Men det var så jäkla billigt så det var bäst att köpa det. B) Det heter Stiga Arrow oversize ;)
ett 4 stjärnigt brukar kosta 400kr men jag har slutat spela pingis men jag har ett asgammalt 3 stjärnigt som typ är -100 stjärnigt nu typ
Du knappast dom brukar kosta 600. <_<ett 4 stjärnigt brukar kosta 400kr men jag har slutat spela pingis men jag har ett asgammalt 3 stjärnigt som typ är -100 stjärnigt nu typ
vadå stjärnor..... e det typ som "ranknigar" på racketar...
Jag blir helt förvånad över att ni spenderar 800 KR på pingis racketar..
Otroligt!
800 e ju ingenting <_<
Steezy:Hos oss finns 4 stjärniga för 500,600,700
Ok det kanske är så men jag har bara sett 4 stjärniga för 600. ;)800 e ju ingenting <_<
jag har ett tre sjärnit raket ( waldner silver ) fast de går ju f*n sönder oavbrytet jag ahr haft det i 3mån och den har gått söder 2gr !
Ok mitt 5 stjärniga köpte jag för 350kr800 e ju ingenting <_<
Jag har 0 stjärnigt, men det spelar ingen roll
Jag fick en 5 stjärnig av min kompis som minne därför han har flyttat .Vi spelade pingis hela tiden med varandra.