Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hur får man tag i halsbandet till den där tjejen jag döda 2 killar i memorialgarden men dom tappa den inte var det fel å döda dom?

Sen undrar jag om nån vet var alla "treasure clues" jag har hittat nåra men inte alla kan du säga var dom e ?

Skrivet

tja*^*^*^*^*^

ja undrar om man kan strunta i questen "för dom suger" ;)

hur blir komer man in till lady......... borgmästaren :kung:

hur växer man

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^snälla svara !!!!!!!!!!!!!! :medieval:

VORE SNÄLLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vad e roligast :evil: nd eller g :kung: d

Skrivet

Halsbandet är i oakvale på strande mellan de där två båtarna. där ska du gräva..

man kan strunta i ´sidequesten´ de med gråa ikoner men de med gul ikon måste man göra för att klara spelet..

man måste klara arena questet...då får man en championseal eller nåt och med den kommeer man in i bowerstone north..p.s. på arena questet är det bäst att du köper mycket potions... ;)

de e bara å spela på för att bli äldre...när man kommer till questet där man ska rädda sin mor och tar fel bok(finns tre böcker fängelsenyckeln finns i en)så blir man torterad då blir man några år äldre..

Skrivet

Hur får man tag i halsbandet till den där tjejen jag döda 2 killar i memorialgarden men dom tappa den inte var det fel å döda dom?

Sen undrar jag om nån vet var alla "treasure clues" jag har hittat nåra men inte alla kan du säga var dom e ?

men om du dödade dom innan dom berättade var den låg kan man verkligen hitta halsbandet då??
Skrivet

Treasure clue#1

ta bounty hunter questet. du får treasure clue #1

Treasure clue#2

ta lost trader questet.

Treasure clue#3

döda den sista assassinbanditen i hook coast.

Treasure clue#4

vinn archery contest precis utanför knothole glade.

Treasure clue#5

i en kista på orchard farm.(upp mot bryggan)

Treasure clue#6

i en kista bakom väderkvarneni windmill hill.

;)

Skrivet (redigerat)

jag har aldrig hittat spöket...var e det??

han är kanske lita svår att se men han är på en strand i oakvale, men en gång skrev du att man skulle gräva mellan två båtar i oakvale för att hitta nåt vad var det då Redigerat av Master Cheif
  • Skapa ny...