Är det någon mer än jag som längtar tills Robot Wars börjar igen (om det börjar)? Det var ju as bra när man fick se hur Razor "krossade" Matilda, men sen så tejpade temet ihop henne och jag hoppas att hon kommer tillbaka.
Robot Wars
jepp jag vill ochså att det ska börja igen
Ja, det skulle vara roligt.
ja visst var det häftigt när sir kill alot eller vad han hette hålde fast de i älden!,han var ju bara bäst vem håller med?,eller ni vet han den dära komentatorn som var nära att grillas av sirkillalot,visst var det häftigt när sirkillalot sköt äld på den dära komentatorn!,vem håller med?
ja visst var det häftigt när sir kill alot eller vad han hette hålde fast de i älden!,han var ju bara bäst vem håller med?,eller ni vet han den dära komentatorn som var nära att grillas av sirkillalot,visst var det häftigt när sirkillalot sköt äld på den dära komentatorn!,vem håller med?
mmmmmm...
Vem vem såg delen när sir kill alot börja brinna i skallen?
jag tycker också att det ska börja det var ju asgrymt
mmmmmm...
Vem vem såg delen när sir kill alot börja brinna i skallen?
svar jag!
Jag tycker inte att det var så bra
Jag började se det med min kompis, vi hade inget att göra så vi satte på TV:n på Sommarlovet och såg det! (Länge sedan, ca 2½ år sedan!)
Efter lovet en bit in på höst-terminen hade hela klassen sätt det! :D
dom sa att det kanske skulle koma till sverige jag och min kpmmpis och han pappa kanske skulle bygga en :) min favor robot va någ den 2# rankade roboten vad den nu hete dem med snuran :)
hypno-disc?
Den som Sverige visade(säsongen) var Pusycat tvåa och HD trea eller fyra. Jag vill ha alla DVD:erna.
jag vet att pussycat kom tvåa men HD var rankad #2
Hypno-disc var grymmast tycker jag!!!!
det var inte killalot utan Sergaent bash!
och eftersom dom bara visar repriser bryr jag min inte om det börjar eller ej!
men har nån sell de avsnittet där sir killalot nästan blev en skrothög? ja kommer itte ihåg vem som gjorde de, men kul va de!!!
Hypno-disc var grymmast tycker jag!!!!
jag tycker att sirkillalot var grymmast!.....han heter på svenska: herrmörda något...
ja.. kan man engelska så heter han ju sir mörda en massa..... men grymmast av alla var ju antingen firestorm eller bash... cerberos var också grym
men någon mer en ja som inte fattar vad man ska göra på deras sida?,a ja ska skriva det i ett annat forum...
Det fanns/finns många grymma robotar, men om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag nog att det var hypno-disc eller Razor kan inte bästemma mig men båda dom är riktigt grymma och de kan göra stor skada