💬
Logga in
Fuska.se

Robot Wars

25 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Är det någon mer än jag som längtar tills Robot Wars börjar igen (om det börjar)? Det var ju as bra när man fick se hur Razor "krossade" Matilda, men sen så tejpade temet ihop henne och jag hoppas att hon kommer tillbaka.

Jag tycker att robotwars borde börja igen... för det är ju urkul!och jag älskar razor! den är sååå cool och jag hoppas att han vinner nästa turnering för han förlorade ju förragången...jag blev jätteledsen man han borde vinna om han får något skjutvapen, eller hur? :? :? :?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Min favvo av Husrobotarna är Seargent bash. AV finalisterna är Chaos 2 och av ALLA så är det Fire storm. I säsong 2 alltså. Jag vet varför Razor försökte eleminera Matilda. I säsong 1 eller tidigare i säsong 2(komm inte ihåg) så gjorde Matilda så att Razor åkte ut.

Nivå 5 · Fuskare

jag menade hypno-dick eller hur det stava han strimlade en robot i tre delar :) det va kul

Nivå 11 · Veteranfuskare

Den såg jag nog. Ja men jag har nästan glömt bort allt.

19 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling
jag menade hypno-dick eller hur det stava han strimlade en robot i tre delar :) det va kul

J*vl* äckel!......hypno dick!,kan du engelska eller?.....isåfall borde du nog shämmas!,han heter hypno disk!

Nivå 6 · Fuskare

men han skerev fel! och du borde skämmas... att spamma på det där sättet är ju inte bra för någon!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in