Haha .. Jag tycker det är ganska kul med dessikering, men det kan vara äckligt. Det enda vi dessikerat nu är (Skratta inte) en räka . En ynklig meningslös räka. Det var kul i alla fall :P Och så har vi dessikerat en fisk.. Det var ganska kul :) Men hon jag arbetade med var psykopat, så hon styckade den.. Vilket inte var så bra, eftersom vi skulle samla ihop organen och lista ut vad de var.. Så de gick ej =/ Den värsta i min klass var Matilda.. Hon är såhär, typ, s*tanist och hon är inte alls rädd för sådant.. Gissa om hon hade kul, hon mosade den styckade och kramade ihop den med händerna och kallade det hennes "fiskbullar". Hon har en särskild humor :D Snygg dessutom :rolleyes: Jag ser inte fram emot grishjärtan.. Men det gör nog psykopaten och Matilda :lol:
en räka..... det var väl nåt ganska stort, vi har dissekerat en vitsippa (blomman)
+ att vår lärare tog me sig gris, lugor, strupe lever, osv som hängde ihop, sen stoppa hon i en pump i stupen för att pumpa upp lungorna. tyvärr så pumpa hon lite för mycket.... så att skiten exploderade och det flög inälvs gojs över hela klasssen