Heej
Vet Nån Av Er Hur Man Gör ett Eget Habbo Spel?
Heej
Vet Nån Av Er Hur Man Gör ett Eget Habbo Spel?
tror inte att det går att göra en eget habbo spel
Jo det går..
hur då
Asså fattar ni inte Habbo är bara en hemsida det finns fullt med såna sidor men alla heter inte habbo.Jo det går om du vill göra på ett annat språk måste du ha tillstånd att sulake att göra och det kostar många tusen.
tat lungt :angry:
Man kan göra ett eget? ooh ? plzAsså fattar ni inte Habbo är bara en hemsida det finns fullt med såna sidor men alla heter inte habbo.Jo det går om du vill göra på ett annat språk måste du ha tillstånd att sulake att göra och det kostar många tusen.
Ja men man får inte göra nåt som heter habbohotel.(x0t @ 06/11-2004 18:48:11)Asså fattar ni inte Habbo är bara en hemsida det finns fullt med såna sidor men alla heter inte habbo.Jo det går om du vill göra på ett annat språk måste du ha tillstånd att sulake att göra och det kostar många tusen.
Man kan göra ett eget? ooh ? plz
Alltså Vet(0012 @ 06/11-2004 16:58:25)(x0t @ 06/11-2004 18:48:11)Asså fattar ni inte Habbo är bara en hemsida det finns fullt med såna sidor men alla heter inte habbo.Jo det går om du vill göra på ett annat språk måste du ha tillstånd att sulake att göra och det kostar många tusen.
Ja men man får inte göra nåt som heter habbohotel.
Har Redan Testat Med En Sak
Fast Hur Får Jag In Den På Hemsidan?
Vi Behöver Inte Sluke.
Jag Vill Bara ha Ett Spel där Man kan chatta med folk
köpa möbler o sånt
....
Nån Som Kan Berätta?
jag vet i jalla fall
om du säger hur du gjorde spelet så säger jaghur man får in den på hemsidan ;)(vincent_spider @ 06/11-2004 17:04:27)(0012 @ 06/11-2004 16:58:25)(x0t @ 06/11-2004 18:48:11)Asså fattar ni inte Habbo är bara en hemsida det finns fullt med såna sidor men alla heter inte habbo.Jo det går om du vill göra på ett annat språk måste du ha tillstånd att sulake att göra och det kostar många tusen.
Alltså Vet
Vi Behöver Inte Sluke.
köpa möbler o sånt
....
Nån Som Kan Berätta?
Via Ett Program Som Heter Collision Editor Map(spiderman2 @ 06/11-2004 17:21:51)(vincent_spider @ 06/11-2004 17:04:27)(0012 @ 06/11-2004 16:58:25)(x0t @ 06/11-2004 18:48:11)Asså fattar ni inte Habbo är bara en hemsida det finns fullt med såna sidor men alla heter inte habbo.Jo det går om du vill göra på ett annat språk måste du ha tillstånd att sulake att göra och det kostar många tusen.
Alltså Vet
Vi Behöver Inte Sluke.
köpa möbler o sånt
....
Nån Som Kan Berätta?
om du säger hur du gjorde spelet så säger jaghur man får in den på hemsidan ;)
Hur Gör man :lol:
om du inte vet hur man gör hur kunde du då göra ett spel?
:lol: Men Dahh...om du inte vet hur man gör hur kunde du då göra ett spel?
Vill Göra På Den Gula Pokemons Sättet.
Sry För Att Jag Kallar Dig Det :P
Men Du Verkar Veta Mkt.
Alltså Hur Skaffar man En Pop-up Som Habbohotel.
Där Man Sj Kan Bli Hobba O Sånt Skööööönt. :lol:
gör en chatt på din hemsida
ja gör det
Ni Kan Få Va med I Spelet.ja gör det
En Sak Till Läs Ämnet.
Vadå har inte fattat en har ni gjórt ett eget habbohotel då vill jag vara med!!
jag vill oxå va me
ABO JAG OCKSÅ ! :D