Men vincent du kan känna lite kulor om du kör t.ex 5 dollar för 2 kr.(vincent_spider @ 21/11-2004 22:01:56)kan vi inte köra att man ska jobba till sig babbodollar istället??
:lol: Aja
Eget Habbo Hotel
Men hallå kan ni svara på mina frågor?!
1.Hur lägger ni in paint bilder?
2.Den här frågan är til vincent_spider ska devilgirl få bli bobba eller???
0012:Jag skulle tycka bättre om spelet om det var gratis...
Till Danne Läs Allting Först.(0012 @ 21/11-2004 20:14:39)(vincent_spider @ 21/11-2004 22:01:56)kan vi inte köra att man ska jobba till sig babbodollar istället??
Men vincent du kan känna lite kulor om du kör t.ex 5 dollar för 2 kr.
Till pikachu...
Menar du att de ska sms ?
Öhhhhhhhh... :o Jag har läst allt men jag har inte fått svar...(vincent_spider @ 21/11-2004 20:38:23)(0012 @ 21/11-2004 20:14:39)(vincent_spider @ 21/11-2004 22:01:56)kan vi inte köra att man ska jobba till sig babbodollar istället??
Men vincent du kan känna lite kulor om du kör t.ex 5 dollar för 2 kr.
Till Danne Läs Allting Först.
Till pikachu...
Menar du att de ska sms ?
Ser Du Den Här ? :lol::lol: Hmm Devil...
Skulle Tro Det
Aha jag såg inte inlägget förlåt...(vincent_spider @ 21/11-2004 14:16:44)jag skulle vilja va me men jag kommer bara känna mej udda eftersom jag e tjej och alla ni e killar + att jag kan ju inte hjälpa till och göra sajten :( :( :(
Tjena :lol:
Jag Förstår Precis...
Tjejer Får Gärna Vara med
Du Kanske Känner dig lite utanför men jag och killarna känner inte ens varandra på riktig.
Det vill säga
Alla ska trivas
:lol: Take it easy Danne(Danne159 @ 21/11-2004 20:55:21)(vincent_spider @ 21/11-2004 14:16:44)jag skulle vilja va me men jag kommer bara känna mej udda eftersom jag e tjej och alla ni e killar + att jag kan ju inte hjälpa till och göra sajten :( :( :(
Jag Förstår Precis...
Du Kanske Känner dig lite utanför men jag och killarna känner inte ens varandra på riktig.
Det vill säga
Alla ska trivas
Aha jag såg inte inlägget förlåt...
Snygg Pikachu Bild Du har....
Vill Också Ha
Fast vill ej slösa på fuskarmynt
Tack! Men har jag missat ett inlägg om hur man lägger in paint bilder också?(vincent_spider @ 21/11-2004 20:58:06)(Danne159 @ 21/11-2004 20:55:21)(vincent_spider @ 21/11-2004 14:16:44)jag skulle vilja va me men jag kommer bara känna mej udda eftersom jag e tjej och alla ni e killar + att jag kan ju inte hjälpa till och göra sajten :( :( :(
Jag Förstår Precis...
Det vill säga
Alla ska trivas
Aha jag såg inte inlägget förlåt...
:lol: Take it easy Danne
Snygg Pikachu Bild Du har....
Vill Också Ha
Fast vill ej slösa på fuskarmynt
Här En Möbel.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/orange_hc_soffa.jpg
det är ju en kopia av hc soffa på habbo!fast andra färger...
Jaa men inte som habbo. bara annan färg jaa det går vell bra eller?
Ja med Sms eller Telefon . Eller om man tipsar en vän får man 3 gratis Babodollar.
Ruffy.D jag har sett den där i en Habbo club sida och man får inte göra liknande möbler därför då kan man bli stämd eller vad det är.
Okej men asså hur lägger man in paint bilder har jag missat det också?
Tjena DanneOkej men asså hur lägger man in paint bilder har jag missat det också?
En Fråga?
Vilka Bilder?
Menar Du Lägga In Här ?
Eller I Paint?
Det Beror På Vilken Bildtyp Det e tex gif, bmp o m.
Jag menar bmp och hur man lägger in här har ni svar på det?
Hej jag är intresserad av att hjälpa till men då vill jag bli Bobba (Hobba). Jag kan hjälpa med möbler och Hemsidan. Har själv gjort många sidor.
Kul att bli bobba men det måste finnas tjejer som är bobbor...
jag vill jätte gärna bli hobba om jag får:(
Du menar bobba?
får jag oxå bli bobba?
men det e nog bättre om vi kallar d något annat!
dom på habbo kanske får nys om d och blir arga...