försök själv så får du se att det inte går
Eget Habbo Hotel
en konstig fråga men va e vincent :huh:
Det funkar -_-försök själv så får du se att det inte går
Kan han inte visa nåt av spelet enu?
försöker du verkligen göra en egen habbo? (f*n va coolt) :lol: :cool:
du tror väl inte att jag gjorde dom i paint eller nåt sånt program <_<(Wacko @ 19/01-2005 18:39:00)försök själv så får du se att det inte går
Det funkar -_-
Vad för program använde du? ;)(spiderman2 @ 20/01-2005 13:45:54)(Wacko @ 19/01-2005 18:39:00)försök själv så får du se att det inte går
Det funkar -_-
du tror väl inte att jag gjorde dom i paint eller nåt sånt program <_<
ja precis(Wacko @ 20/01-2005 15:18:24)(spiderman2 @ 20/01-2005 13:45:54)(Wacko @ 19/01-2005 18:39:00)försök själv så får du se att det inte går
Det funkar -_-
du tror väl inte att jag gjorde dom i paint eller nåt sånt program <_<
Vad för program använde du? ;)
om någon är intresserad av att vara med i spelet så skulle ni gärna få vara med..
haddi...det skulle vara väldigt trevligt om du skulle också kunna göra grafik...till mitt habbo..
är det ingen som ska svara? :huh:
<_< Men LoL, vi är de som har redan fått fram grafiken vi har möbler, så kommer alla andra vi ska också göra ett eget habbo, tillslut så blir era sånna "habbo spel" ett spel där man ska fånga näsdukar...om någon är intresserad av att vara med i spelet så skulle ni gärna få vara med..
......du fabian du kan ju göra ett eget ämne så d kan svara i din trår lr???
för d e störande när du kommer och vill ha grejer från oss...
och sedan kommer ju säkert de som inte tror att vi kommer lyckas hålla på o skriva hela tiden...
så sköt ditt....
lägg inte så många inlägg på raken det finns en ändra knapp ;)
men de går inte att ändra
Nu har jag fixat ett fett forum på svenska som ja, jag tycker ska vara det orginella forumet i början. Eftersom det bryter mot reglerna att ge ut Internet-adresser <_< så kan jag skicka det på msn... :D
Invision e bättre!
Grattis vincent grattis... 40% chans på att du lyckas går det upp till 60% så... Kommer jag att tro på dig...
DEt var rätt bra gjort :D