Hoppa till innehåll

Eget Habbo Hotel


vincent_spider
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 569
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!

Redigerat av Danne159
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!

Håller precis med dig...

Man kan ju hursomhelst inte kalla det för BabboMotel, det är ju ett uppenbart copyright-brott...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt!

:P Ok då vet vi det *du hoppar av*

Men som sagt det tar ju tid..

det är ju bara jag som fixar spelet

så det kan ju ta ett tag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jag hoppar av man kan ju inte bara göra som du kommer att göra först tyckte jag att nebbig inte skulle lägga sig i men jag fattade vad han menade och att man inte bara kan göra såhär... <_< Hoppas tråden låses för att mer än hälften är spam... Den har spårat ut helt. Hur många år är du vincent? För att kunna sköta någon sånt måste man ju vara minst 18år...

Redigerat av Danne159
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

danne... först var du helt med i att vara med, nu vill du bara lägga ner det... ´herregud...

 

desuttom har babbo motel inget med habbo hotell att göra... :S

Isåfall skulle faketown också stämda för att det "liknar" Habbohotell.. vi bryter inte mot en lag :S

Redigerat av Wacko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...