💬
Logga in
Fuska.se

Eget Habbo Hotel

569 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling

0035 trodde int du skulle skriva här mer :P då kan du ju dra :P (skoja bara, bli inte arg) :lol:

29 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

Hej jag kan en del om att göra spel jag gör ett habbo spel (klar om en vecka) jag kan hjälpa alla som vill som möbler mm till sitt spel men. Min dator pajade:(

Men jag hade han lägga in allt vigtigt på en MP3 :)

För utom pogramet som man gör spel! och har glömt vad det heter!! :(

så. Om nån vill ha min hjälp så skriv till min Hotmail [email protected]

31 Jan 2005

Vincent kan du visa vad för mer du har gjort på babbo?

Nivå 4 · Lärling

det e ju ingen mening att skriva det e han skriver ju aldrig här <_<

Nivå 3 · Lärling

JaJa Svårt är det inte att jöra ett spel när man vet hur man gör <_<

Jag vet redan hur man gör och gör. Redan på ett habbo spel där har man ett hus eller villa eller om man inte har råd kan man bo på ett hotel. Man kan ta taxi om man inte har pengar eller om man har mycke då kan man köpa en bill det finns 30 bilar att välga på. Så det är inget ny börjar skit jag har hållit på i nästan 2 år men. Inte med fördelen med att man kan ha bil och hus man kan fara och skaffa sig riktigt jobb till diskare till FBI och man kan starta eget jobb man råna & döda med men då tar polisen en och då kan man bli portad. Polisen är ganska sträng fast det är personer som jobbar med att hålla lagen. Men till att jag döpte spelet till **USA** Var för det skulle vara lite USA still. Men jag kan. Rock Star

City

Men mitt arbete var att göra ett spel som alla kan glädjas åt ett Chat centrum för nästan alla (Nästan!) Men jag kan inte av sluta arbete!!! för jag tappade pogramet och Glömt vad det hette!! så om nån vet så kan Ni väll meddela mig om nått pogram meddela [email protected]

Kolla in din stavning...

devilgirl:Jo jag är aktiv i tråden men det är 1 gång var andra vecka eller mindre...

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Jag använde Slang ditt :wacko:

Nivå 4 · Lärling

ja men du behöver inte kala honom fö :wacko: fö det <_<

1 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

Skit sak samma vi åter gå till ämnet! <_<

↗ till inlägget

JaJa Svårt är det inte att jöra ett spel när man vet hur man gör  <_<

Jag vet redan hur man gör och gör. Redan på ett habbo spel där har man ett hus eller villa eller om man inte har råd kan man bo på ett hotel. Man kan ta taxi om man inte har pengar eller om man har mycke då kan man köpa en bill det finns 30 bilar att välga på. Så det är inget ny börjar skit jag har hållit på i nästan 2 år men. Inte med fördelen med att man kan ha bil och hus man kan fara och skaffa sig riktigt jobb till diskare till FBI och man kan starta eget jobb man råna & döda med men då tar polisen en och då kan man bli portad. Polisen är ganska sträng fast det är personer som jobbar med att hålla lagen. Men till att jag döpte spelet till  **USA** Var för det skulle vara lite USA still. Men jag kan.                Rock Star

City

Men mitt arbete var att göra ett spel som alla kan glädjas åt ett Chat centrum för nästan alla (Nästan!) Men jag kan inte av sluta arbete!!! för jag tappade pogramet och Glömt vad det hette!! så om nån vet så kan Ni väll meddela mig om nått pogram meddela [email protected]

Macromedia Flash MX Player 2004?

Nivå 5 · Fuskare

http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=1QH72XB2E4RJP11M7WJSDKWUGM

En stunt film som jag och 2 till har gjort. (Ca14 min) (Stunt Från Grand Theft Auto San Andreas)

Nivå 3 · Lärling

vart kan man ladda hem ett spel pogram typ 2 d

Nivå 2 · Novis

kan jag få vara med??

2 Feb 2005
Nivå 4 · Lärling

vafö e inte vincent här längre :huh:

tänker PM:a han <_<

Nivå 2 · Novis

hur långt har ni hunnit?

7 Feb 2005
↗ till inlägget

http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/wrestling/flair.gif

http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/wrestling/baba2.gif

http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/wrestling/animal.gif

http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/wrestling/bossman2.gif

http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/wrestling/hayabusa3.gif

Lite mer förslag..

kan du inte försöka göra lite tjejer?

Senast ändrad:

25 Feb 2005
↗ till inlägget

Jag använde Slang ditt :wacko:

Vet du vad slang ord är? "Jöra" e inget slang ord Data är däremot ett slang ord! Precis som ähhhh kommer inte på något annat nu...

Ett tips:Använd pixelart!

Senast ändrad:

14 Mar 2005
Nivå 7 · Fuskare

nu e jag aktiv igen :D

min data fick ett virus så vi fick rensa hela sk**en

Nivå 7 · Fuskare

QUOTE(A_2004 @ 31/01-2005 18:47:03)

JaJa Svårt är det inte att jöra ett spel när man vet hur man gör

Jag vet redan hur man gör och gör. Redan på ett habbo spel där har man ett hus eller villa eller om man inte har råd kan man bo på ett hotel. Man kan ta taxi om man inte har pengar eller om man har mycke då kan man köpa en bill det finns 30 bilar att välga på. Så det är inget ny börjar skit jag har hållit på i nästan 2 år men. Inte med fördelen med att man kan ha bil och hus man kan fara och skaffa sig riktigt jobb till diskare till FBI och man kan starta eget jobb man råna & döda med men då tar polisen en och då kan man bli portad. Polisen är ganska sträng fast det är personer som jobbar med att hålla lagen. Men till att jag döpte spelet till **USA** Var för det skulle vara lite USA still. Men jag kan. Rock Star

City

Macromedia Flash MX Player 2004?

inte så bra citerat...

men datan hängde sejj så jag ba kopierade...

vad e macromedia flash mx player 2004 för nått?...

jag har bara macromedia flash mx 2004...

:P

15 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Om det fortfarande går att "Vara med" så skulle jag kunna göra banners, och kanske möbler till Babbo Motel. Minimala kostnader (5-10 FM) kan tillkomma, men gratis om jag blir någon slags moderator i det färdiga spelet.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.