tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås
Flest Medlemmar Online
nej vill inte
whyy? det ska bli kul att slå ett record på fuska.se ^_^
Kanske ;) :D
det där låter som att vi ska slå rekord men att vi ska fuska med det man kan ju inte bara bästämma att man ska slå rekord det är ju fusk då jag är inte med <_<tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås
en gjorde en sån här tråd för ett tag sen och den blev låst....
plus att du gjort 2st trådar
kanske ska va med <_< <_<
ja e med men syrran brukar va på nätet då
men det här e ju fuska.se då får man ju fuska kan ingen va lite seriös??(Danne159 @ 07/11-2004 17:45:11)tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås
det där låter som att vi ska slå rekord men att vi ska fuska med det man kan ju inte bara bästämma att man ska slå rekord det är ju fusk då jag är inte med <_<
Jag e med :D
då tänker jag va offline hela den tiden.tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås
om det va ett annat forum så skulle jag KANSKE göra de
Jag gör det, men jag kanske inte är vid datorn :P
Ops,jag kan tyvärr inte,har pingis till 8
Jag kan nog d :P
hmm..Jag vet inte..jag är nog ute vid den tiden
samma här, jag tänker inte vara med att slkå det rekordet.nej vill inte
Hellre sätter jag keppar i hjulet för admin.
va bara inne i fuska.se och ni kan roa er med nåt annat.