Gäst Golden Star Skrivet 11 November 2004 Rapport Skrivet 11 November 2004 ja, men visar kartan var husen ligger?
GtaSanAndreas Skrivet 11 November 2004 Författare Rapport Skrivet 11 November 2004 Nej men dom flesta husen kan man gå in i dom me gul pil som man kan gå in i. :)
Gäst Golden Star Skrivet 11 November 2004 Rapport Skrivet 11 November 2004 har gjort dt nu men de flest gånger när jag går in, då e de uppe och inte sover..vad ska man göra då?
Boiuthh Skrivet 11 November 2004 Rapport Skrivet 11 November 2004 vänta tills mörkret har lagt sig...
Joy Skrivet 11 November 2004 Rapport Skrivet 11 November 2004 Om dem är uppe, skjut dem med en silenced pistol, då är risken mindre att polisen kommer, men oftast får du polis efter dej, fast då går du direkt ut ur huset .. Då försvinner de, och efter detta kan du gå in igen .. Det är bäst om du har hittat ett hus innan du kan göra inbrott, då får du mest tid till att tömma huset på värdesaker :D
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Skrivet 12 November 2004 Om dem är uppe, skjut dem med en silenced pistol, då är risken mindre att polisen kommer, men oftast får du polis efter dej, fast då går du direkt ut ur huset .. Då försvinner de, och efter detta kan du gå in igen .. Det är bäst om du har hittat ett hus innan du kan göra inbrott, då får du mest tid till att tömma huset på värdesaker :D hur menar du dt? :huh:
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Skrivet 12 November 2004 Asså, förklarade jag dåligt? Isåfall ursäktar jag.. Det jag menar är, att det är bra om du använder en natt till att leta efter en lyxsvit du kan gå in i, sen väntar du tills nästa natt faller, då gör du inbrott där när klockan slår 20:00.. Nåt annat du inte uppfattade ? :huh:
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Skrivet 12 November 2004 Asså, förklarade jag dåligt? Isåfall ursäktar jag.. Det jag menar är, att det är bra om du använder en natt till att leta efter en lyxsvit du kan gå in i, sen väntar du tills nästa natt faller, då gör du inbrott där när klockan slår 20:00.. Nåt annat du inte uppfattade ? :huh: men om jag inte i den missionen, kan man ändå gå in i en sån hus?
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Skrivet 12 November 2004 Ursäkta mig så mycke.. Men... Va ? Jag fattade inte ett dyft av vad du nyss skrev :P Gör som jag sa så blir det bra (De rimma, höhö). Det är busenkelt.. om du har några vidare frågor, så kan du ta det på PM...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Skrivet 12 November 2004 jag menar dt här: <_< om du använder en natt till att leta efter en lyxsvit du kan gå in i, sen väntar du tills nästa natt faller
cool_boy Skrivet 12 November 2004 Rapport Skrivet 12 November 2004 funkar det med vilken skåp bil som hällst
Rekommendera inlägg