mm saknar 2 rutor :cry:
man var ju stolt över att ha varit här så länge
över ett år nu...
mm saknar 2 rutor :cry:
man var ju stolt över att ha varit här så länge
över ett år nu...
en rank skapar varken er eller forumet... så varför bry sig? inte alls viktigt... <_<(Shark @ 10/11-2004 11:56:05)varför bry sig om rankerna? ;)
dt e viktigt... ;)
nej kanske inte men ändå....
men jag kan inte fattta?!?!?!?!??!?!! kan någon säga mig vad som är så j*vla viktigt med en högre rank dit och en hit?
själv kan jag lugnt säga att trots min rank inte är nykomling, de ämnena jag skriver i mest räknas ju inte.
Orka grina för att man har mindre rutor om det e så kul så skulle admin kunna göra att man får en ruta för varje inlägg skulle ni va nöjda då? <_<
Cuddles man måste skriva minst 15 rader på fusken man skickar in det kan vara därför
Tack, då förstår jag varför ett av mina fusk/tips inte godkänndes!
men det har stott att jag har lagt in 2 fusk men nu står att jag inte lagt in någraCuddles man måste skriva minst 15 rader på fusken man skickar in det kan vara därför
bryr mig inte om jag har två rutor lr mindre.....
De står att jah ä nybörjare
Nix, nykommling.
Har dem ändrat så att man får poäng på allmänt forumet? Måste kolla....
nu när jag har fattat dt här nya systemet tycker jag att dt e bra! :lol: :rolleyes:
Tyvärr men jag ärtrögfattad, kan någon förklara? Vad är det som är bra? Vi nybörjare har blivit noobs.
jag håller med!! jag som precis hade kommit upp :cry:Tyvärr men jag ärtrögfattad, kan någon förklara? Vad är det som är bra? Vi nybörjare har blivit noobs.
I want my grade back! varför ändrade dem? Något fel på det gamla systemet?
läs lite i forum.fuska tråden.. där finns all info du behöver
jo precis men jag undrar en sak
hur kan de komma sig att vissa "flyttas ned" flera ranker medans andra bara förlorar en :blink:
Jag är en nykomling. Men jag vet hur allt funkar här.
recensioner och ´fusk...jo precis men jag undrar en sak
hur kan de komma sig att vissa "flyttas ned" flera ranker medans andra bara förlorar en :blink:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in