Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (LÄS ÄMNESRUBRIKEN/BESKRIVNING) hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Gå in på en konsoll, t.ex PC välj sedan bokstaven som spelet börjar på, kolla i listan om det finns, tryck på Tipsa om ett spel om det inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 så man kan inte skriva in fusk direkt? jag har fusk till ett spel, som garanterat många kommer titta på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (redigerat) jasså vilket fusk? och vad är man inte nu då jo medlem!!! Redigerat 9 November 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 så man kan inte skriva in fusk direkt? jag har fusk till ett spel, som garanterat många kommer titta på ;) Du måste välja konsoll o bokstav o sånt först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 så man kan inte skriva in fusk direkt? jag har fusk till ett spel, som garanterat många kommer titta på ;) Tyvärr lite klurig väg att gå men det är så för att det inte skall komma in dubletter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.