Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 (LÄS ÄMNESRUBRIKEN/BESKRIVNING) hjälp? Citera
admin Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 Gå in på en konsoll, t.ex PC välj sedan bokstaven som spelet börjar på, kolla i listan om det finns, tryck på Tipsa om ett spel om det inte finns. Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 så man kan inte skriva in fusk direkt? jag har fusk till ett spel, som garanterat många kommer titta på ;) Citera
Gäst Beldur Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 (redigerat) jasså vilket fusk? och vad är man inte nu då jo medlem!!! Redigerat 9 November 2004 av Danne159 Citera
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 så man kan inte skriva in fusk direkt? jag har fusk till ett spel, som garanterat många kommer titta på ;) Du måste välja konsoll o bokstav o sånt först Citera
admin Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 så man kan inte skriva in fusk direkt? jag har fusk till ett spel, som garanterat många kommer titta på ;) Tyvärr lite klurig väg att gå men det är så för att det inte skall komma in dubletter.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.