Song of passing: Får du om du åker till Windfall island och pratar med mannen som står framför gravstenen och dansar.
Dimmond Steppe Island: (A6) mellan Needle Rock Isle och Horseshoe Island. Det är i slutet av kartan.
Lycka till! :lol:
Song of passing: Får du om du åker till Windfall island och pratar med mannen som står framför gravstenen och dansar.
Dimmond Steppe Island: (A6) mellan Needle Rock Isle och Horseshoe Island. Det är i slutet av kartan.
Lycka till! :lol:
Tack :lol: :lol: :lol: du krossar krystal
men neddle rock å sone watcher? vart ligger dom?
Och hur får man kartan...spökskeppkartan..ghost ship???
Ghost Ship Chart får du på Diamond Steppe Island.men neddle rock å sone watcher? vart ligger dom?
Och hur får man kartan...spökskeppkartan..ghost ship???
Om du vill veta var alla öar ligger ska du åka runt till alla tomma rutor på din sea chart. I varje ruta finns en fisk som hoppar upp och ner. Åk fram till den och kasta bete i vattnet. Då ritar den in en ö i den tomma rutan på kartan och skriver vad ön heter. När du fyllt i alla rutor, är det bara att öppna kartan och se var t.ex. Needle Rock Isle ligger. Sen kan du åka dit.
okej tjoo tack
men hus ska jag få pengar till allt :( jag har bara 1000
o kan ingen säga var neddle rock ligger..(te.x d7 ) snälla jag hittar inte map5 så :)
har hittat alla andra :P
Needle Rock Isle: (A5) över Dimmond steppe island. När du har hittat dit så är det bara att förstöra alla båtarna som finns där (i den med en annan färg finns kartan, du måste fiska där den sjönk)
Det är bara fråga på om du vill veta någe mer! :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in