jag undrar om någon har kört halo2 och om det är kul.
jag är elva år och det är så att min pappa tycker att jag inte ska få köra halo eller halo2 så jag undrar hur man övertygar honom att man ska få köpa halo2
jag undrar om någon har kört halo2 och om det är kul.
jag är elva år och det är så att min pappa tycker att jag inte ska få köra halo eller halo2 så jag undrar hur man övertygar honom att man ska få köpa halo2
Skojar du? Är du elva år och inte får spela, det är världens bästa spel!
det är världens bästa spel :D
Skit skoj.
Skit samma, vem bryr sig om åldersgränsen ? :P
Även fast du är 11 år så kan du lätt spela det..
det är kung och inte för blodigt du kan ju säga att man inte dödar människor ovh öööö ni kan köra coop jag menar inte ens din farsa borde ta bort det här =)
jag tyker att du borde få köra de jag e 11år och min mamma vill att jag inte spelar de men för min pappa går de bra...så då bestälde min pappa de till mig=)
Mina föräldrar bryr sig faktiskt inte alls vad jag spelar.
Jag beställer spelen själv, osv..
Förresten så är jag 13.
jag vet en 9-åring som spelar det.
skojar du`?`??
jag e 14 och jag alla gta serien(e från 18 år) och några till som har åldersgräns B)
frästen så ska jag köpa dt om jag får xbox vid jul :lol:
Amen vem som helst spelar spelen.Det är dem som inte klarar av våldspel som inte brukar få spela.Jag spelar hela tiden våldspel men jag är 11 år
ja exakt
dt e föräldrarna som ska avgöra, dt beror bara på om man klara såna spel...
jag är 16 och jag kör coop med min 6-åriga syster och hon tycker det är as roligt!
I Halo 1/2 är det inte mkt blod, det blir ju mest alien blood eller vad man ska säga ;).. Det blir ändå inte mkt av det heller..
jag vet en 7 åring som spelet det ;)
Min bror spelade den när han var 4 år, vi spelade Halo 2 nyss, 5 år nu!
Min lillebror spelade de som 4-åring....
Han spelade oxå GTA3 när han var 5år...
Förresten är de fel forum <_< Borde vara i "Allmänt"
Nej, verkligen inte, Orzen.
Halo 2 är till Xbox, ellerhur ? Inte till Orzens nya konsoll "Allmänt" =S
ääää vi skulle ge honom tips inte håna honom för att typ 9 åringar och 6 åringar får det sigh men jag tycker han borde få det för vad är din farsa rädd för att du ska typ ta en kniv och skrika energi sword och gå ut och huga ner folk medans du skriker halo eller sjöngar halo låten från början . så vad han nu fåt fram är bara skit snack från de där j*vla debat gubbarna som inte ens har har hållt i en handcontrol eller tangent bord de vet nog inte vad än skiva är allt de gör är att tjata på det när de egentligen borde syfta på att ta bort snus och all rökning + knark och sånt inte för nå j*vla spel de inte vet ett skit om .
min åsikt :)
hur gammal måste man va för halo2??Skit skoj.
Skit samma, vem bryr sig om åldersgränsen ? :P
Även fast du är 11 år så kan du lätt spela det..
16.....
fast om ens föräldrar inte tycker att man ska köra det e det väl bara acceptera det....
när jag var mindre fick jag inte köra krigs spel ( fast gjorde det hos kompis men ändåh... )
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in