💬
Logga in
Fuska.se

Spelet Hackar

34 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

mitt spel hackar fast att jag köpt den nya ps2an och byt utt san andreas en gång?????????????????????????????????????????????? :bah:

Nivå 4 · Lärling

Det tror jag inte att nån kan svara på här, eftersom det kan vara vad som helst. Fråga någon i en tv-spels affär, och red ut det .. Här är saker du kan göra för övrigt, inte för att jag tror det är problemet, men det kan hjälpa:

Putsa skivan, låta ps2an vila ett tag, det kan vara en repa i skivan osv. Det kan vara vad som helst som sagt =/

12 Nov 2004

vi vet ju inte hur du hanterar dina CD-skivor :bah:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

jag hnaterar mina spel bra jag har ju låtit san andreas sitta i hela tiden för det är så kul några som håller med??????. jag var tillbaka till stället där jag köpte mitt spel och fick ett nytt alla som jobbade sa att det inte va nån repa. det hackar ändå fast att jag just slagit på det???????? är det möjligt att det kan vara fukt???????????????????????? :blink:

Senast ändrad:

då e din ps2 fel på

Nivå 5 · Fuskare

jag hnaterar mina spel bra jag har ju låtit san andreas sitta i hela tiden för det är så kul några som håller med??????. jag var tillbaka till stället där jag köpte mitt spel och fick ett nytt alla som jobbade sa att det inte va nån repa. det hackar ändå fast att jag just slagit på det???????? är det möjligt att det kan vara fukt????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

min kompis hade ett liknande problem med ett annat spel förut.. när han kom till en speciell boss så hackade det fast.. men hos affären där jhan köpte det så funkade det... så då slutade han köra det spelet bara...
(Boiuthh @ 12/11-2004 23:32:36)

jag hnaterar mina spel bra jag har ju låtit san andreas sitta i hela tiden för det är så kul några som håller med??????. jag var tillbaka till stället där jag köpte mitt spel och fick ett nytt alla som jobbade sa att det inte va nån repa. det hackar ändå fast att jag just slagit på det???????? är det möjligt att det kan vara fukt????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

min kompis hade ett liknande problem med ett annat spel förut.. när han kom till en speciell boss så hackade det fast.. men hos affären där jhan köpte det så funkade det... så då slutade han köra det spelet bara...

då e dt helt klart maskinen som e fel! :bah:
Nivå 5 · Fuskare

nu fattar jag inte riktigt vad du pratar om.. om det är ett spel det är fel på..

13 Nov 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

samma sak på tre stycken ps2er??????????? blir det inte reper om man skulle putsa skivan??????? om man chippar det då hur blir det då?????????? :blink:

Senast ändrad:

cd blir ju repig om man putsar den

Nivå 0 · Nykomling

kan bero på om man fuskar mycket så hackar spelet upp sig

tror inte dt.när jag spelade genom vc då fuska jag mkt mer än den andras gången jag spelade och dt hände inget.varför skulle dt hända på sa?

14 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag tror det beror på fusken eftersom gta sa är mycket större än vc eller så kan du ha rätt

storheten har inget med detta att göra..

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #15

alltså den hackar inte upp sig den hackar bara lite. men just nu hackar den inte så mycket. :visslar:

spelet e ganska seg för mig oxå, och ibland buggar den, så man måste spara ofta, jag gö dt efter varje uppdrag...

19 Nov 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #17

jag har ochkså börjat gjöra det för att det dök fram en gull markör vid spar stället så jag fick börja om men nu är jag tillbacks :bah: :bah: :bah:

fick du starta om hela spelet??

26 Nov 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #19

:bah: nej men :bah: unge fär 19 :bah: uppdrag.... :bah:

27 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

hur långt hade du kommit då

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in