jag har klarat omega piraten på MP men vart ska nu :huh:
Vart Ska Nu
Kan jag få svar snälla
Snälla svar :cry:
Inga inne
Menar du Metroid prime eller?
Ja Metroid prime. snälla svar :(
ok ok bara undrade :( :( :( :( :(
Men var ska nu jag har spelat Metroid prime i 5 månader men jag vet inte vart jag ska nu. Jag har dödat omega pirat men nu vet jag inte vart jag ska!! snälla svar
KAN NÅGN SVAR SNÄLLA
Jag kan svara, jag har också precis klarat omega pirate men har inte orkat spela :P. Jaja, du vet vid samus rymdskepp finns det ett ställe du kan gå in vid och du ser massa statyer eller vad det är som står i en ring? Dit ska du. det finns en gång ner till odm och du ska scanna dessa. När du scannat får du ledtrådar om var du ska hitta artifakterna som behövs för att komma ner. Se till att börja leta, själv har jag hittat tre.
trippel-post o dubbel-post.. :bah:
:evil: du ska då hämta alla artifacts om du scannar statyerna vid artifact temple så står det var dom ligger!!!!!!!!!
:evil: :medieval: :evil:
e oxo där saknar bara tre artifacts(de 9 första va lätta att hitta B) )nån som vet var alla finns???????????? :cry:
visserligen på engelska men den är bra... http://www.gameforms.com/features/walkthro...rime/mission23/
mitt tips är att du letar reda på alla energy tanks och missile samt power bomb expansion....
guiden tiol dem finns på samma sida
själv har man ju alla energy tanks (11) och 200 missiler.... B)