💬
Logga in
Fuska.se

Vad Ska Jah Köpa,ps2 Ir Xbox

270 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Han måste dela med sig >_>

Nivå 4 · Lärling

Hur fick eifeltornet plats i vardagsrummet? Ett mysterium...

Jag tror han glömde att köpa en kudde... varför vet jag inte... han spenderade för mycket på sin hästensäng...

Nivå 5 · Fuskare

Hmm... Nja... Jag tror han har Eifeltornet på bakgården x_x

Nivå 5 · Fuskare

han låter alla köpta saker vara på sitt orginalställe förutom det som man borde ha i ett hem

Nivå 5 · Fuskare

Ahh, så kan man också göra o.o

Nivå 4 · Lärling

Sover han på ett varuhus? :huh:

Nivå 5 · Fuskare

men wtf ping is wrack...

vi säger så här då.. han bor i en tom lägenhet.. har bara en tv plus el och mat.. han behöver bara en dvd, stereo och konsoll och han har bara 3000.. är det lättare för er lite mindre begåvade att förstå då?

Kan mam byta ut hårddisken på alla xbox

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

men wtf ping is wrack...

vi säger så här då.. han bor i en tom lägenhet.. har bara en tv plus el och mat.. han behöver bara en dvd, stereo och konsoll och han har bara 3000.. är det lättare för er lite mindre begåvade att förstå då?

Duh!! Hur ska han kunna se på tv utan soffa eller fotölj? Hur kan han bevara maten utan kylskåp... du tänker inte på allt du....
Nivå 5 · Fuskare

han äter bara torrmat med bara en sked inget annat.. och skeden finns i förpackningen.. och han sitter på golvet på alla påsar som blir över efter maten.. jag är smartare än vad ni tror

Nivå 5 · Fuskare

Hmm... om du var det så borde du sagt att han skulle byggt en luft madrass av påsarna <.<

Nivå 4 · Lärling

Ja... Boiuthh är aegd!!

Hur äter man torrmat med sked? Typ mjölkpulver, yuck...

Toalett då? Du sa inget om vatten eller telefon. dessutom kan han inte utnyttja xbox live utan bredband...

Nivå 5 · Fuskare

nej? för han kan ju inte blåsa upp dom med något annat än sin egen luft.. och han har inget att knyta ihop dom med..

jag är teh ultimate

Nivå 5 · Fuskare

Han har gummisnoddar <_>

Nivå 5 · Fuskare

han hade ju inte det dummer...

Nivå 4 · Lärling

Han är AEGD!!

Nivå 5 · Fuskare

vem?

Nivå 4 · Lärling

Du, så klart! Snubben i lägenheten kan inte gå på toa!

Nivå 5 · Fuskare

han gör sina behov i en av påsen och kastar ut den genom fönstret på lekplatsen... ÄGD!!

try to break me punk!

14 Nov 2004
Nivå 4 · Lärling

ehh... vidrigt...

Hmm....

Vatten då? Du sa inget om vatten! Hur dricker han? Dushar han?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in