vatten får han från kranen? det finns ju alltid.. eller så dricker han och dushar när det regnar.. han bor på en regnig plats..
Vad Ska Jah Köpa,ps2 Ir Xbox
I sverige eller?
Men du sa ingenting om vattnet, så det finns inget vatten! Han kan inte diska sin sked!
han fick ju nya plastskedar hela tiden från varje påse mat han får.. ok.. men.. ja.. nu vet jag hur han får vatten.. han tar alla skedar han har och bygger ihop dom till en tratt.. sen så fyller han vissa påsar med vatten då det regnar... ÄGD!!
you'll never catch me alive
no, maybe not. But once you're dead...
Dushar han i regnattvet oxå?
Han har inga element! Han dör av kyla på vintern! Jag fångade dig död!!!
men har gör ett täcke av påsarna fattar du väl?! och så får han lite värme från tvn och xboxet!!
i am the one!
hmm...
Hur har han det på kvinno fronten då? Han kan ju inte dra hem henne till en lägenhet utan säng! Knäckt!
han är antisexuell, kan man säga så? aja ni förstår.. så han ogillar sex... muahahaha dubbelknäckt..
jag äger på sånt här.. dont try to get it out of me!
Vad i h******t!
hmm...
ha! Du sa bara att du hade en xbox! Inga sladdar!!! Moahahahha!!!!
det får man ju med.. knäppis..
Inte den här gången! HAH! Aegd o.o
okej då inga sladdar... men han gör en sladd av pappret eftersom att det består av folie..
Och sladden tar eld, huset brinner och snubben brinner inne. Död ännu en gång!
nej.. han isolerar sladden med.. sin egen avföring.. och.. han kan väl behöva en eld...
Nu är du AEGD! Du har förlorat!
vadå ägd? jag pwnar dig ju..
Aldrig.. du brann inne i din egen avföring... eller vad det din rollfigur?? ;)
nej.. innan branden så isolerade han sladden..
Jah behöver bara hjälp om va jah ska välja å inte me att inreda mitt hus.
köp Xbox det e fett mycket bättre det e mycket mer roliga spel till det...... :)
Men kan man byta ut hårddisken i alla xbox.
Fö den jah tänker köpa kostar bara 1300sek å har bara 8gb hårddisk.
Å då skulle jah vilja byta ut den mot en 300gb hårddisk.