💬
Logga in
Fuska.se

Ocarina of Time

401 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare

mmm...men jag tycker ändå att ganon är lättare...

13 Jan 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

nej, ganon e ju svårare än ganondorf... ganondorf e ju bland de lättaste av alla!

lol, 0014 säger bara vad han tycker och han tycker att ganon är lättare, och du säger nej??? bestämmer du om vad han ska tycka eller????

Nivå 3 · Lärling

Ganon är ju inte jobbig för att han är svår. det är ju mest att han ska va så seg, enformig och långtråkig.

14 Jan 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

mmm..det har du rätt i...

Nivå 4 · Lärling
nej, ganon e ju svårare än ganondorf... ganondorf e ju bland de lättaste av alla!

Låt han tycka som han vill, alla har egna åsikter...

Ganon är lättare tycker jag för att man bara behöver slå på svansen typ..

Nivå 9 · Veteranfuskare

mmm...om man håller på länge att studsa bollarna fram och tillbaka så blir det skitmycket skada

mmm...om man håller på länge att studsa bollarna fram och tillbaka så  blir det skitmycket skada

men e man duktig klarar man han utan att förlora liv, det gör jag varje gång!

Nivå 4 · Lärling

När spelet funnits så länge och när man haft spelat så länge är man antagligen bra på allt i spelet =) Hehe, till exempel att slakta ganondorf =)

mm just det.. och de andra bossarna... fast den svåraste bossen e Twinrowa tycker jag fast hon e ändå inte svår, men om man skulle säga den svåraste så

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag tycker inte heller att ganondorf är svår....men han är svårast om jag måste välja...

Nivå 1 · Novis

jag tycker nog att bongo bongo (tror jag han heter)

är svärast men han är också grymt kul

Nivå 9 · Veteranfuskare

bongo bongo var den första bossen jag dog på!

Finns det pjärsvins i det här spelet da.

0014:

va, har du dött nån gång? på mina filer står det 000 på alla 3... hur många gånger har du dött??? jag tycker bongo bongo e den lättaste faktiskt... man alla e ju bra på olika saker så jag säger inte att du e dålig...

bikboy:

DET FINNS INGENTING SOM HETER PJÄRSVIN INOM NINTENDO!!!

jag säger bara, att det inte spelar någon roll om han har dött!

Nivå 9 · Veteranfuskare
0014:

va, har du dött nån gång? på mina filer står det 000 på alla 3... hur många gånger har du dött??? jag tycker bongo bongo e den lättaste faktiskt... man alla e ju bra på olika saker så jag säger inte att du e dålig...

bikboy:

DET FINNS INGENTING SOM HETER PJÄRSVIN INOM NINTENDO!!!

första gången dog jag på bongo bongo...det var faktiskt så att jag glömt att fylla på med liv så jag hade bara 1 ½ hjärta kvar och jag hade inte en blekaste aning om hur man skulle göra så jag fick 2 smällar av händerna och dog....

TILL BIKBOY: DET FINNS INGA PJÄRSVIN I ZELDA

15 Jan 2004
Nivå 4 · Lärling

0014... Varför är det så hemskt att du dött nån gång? Jag menar, jag har dött flera gånger men då var jag nybörjare.. Du liksom hittar massa förklaringar. Jag är inte arg, men jag tycker inte du e dålig för att du dött EN gång. =)

Själv har jag ju dött..: Jag kan nog inte komma ihåg hur många gånger.. Men jag har ändå klarat spelet ett par gånger liksom..

jag dog på min FÖRSTA fil 1998 när det var som nyast.. jag dog kanske 3 gångher på olika saker, Twinrowa med mera, men då var jag noob på zelda och viste inte mycket om det, nu på mina andra fgilerl (nr2-7) har jag aldig dött...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag dog först 1998 (jag va 6 år då) i Deku tree första rummet eller nåt sånt.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.