chickwheels Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (redigerat) hur många tjejer är det som spelar spel?????? skule vara kul att veta mest killar spelar ju eller??? Jag e tjej, är 25 år gammal och sitter just nu och spelar silent hill 2 som bäst.. men var i helskotta hittar man fina fusk till det ? har klantan mig och sparat lite för snabbt så nu står jag nästan helt utan liv precis innan en "boss".. HJÄLP MIG !!! :medieval: Redigerat 17 November 2004 av chickwheels Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 gå in på fuska´s fuskarkiv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Tjejerna i min klass spelar bara "SIMS" och såna spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 sims e ju roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenknopp Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 :rambo: jag är en spel tokig tjej! Och häst tok.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 I min klass finns det tjejer som ibland sitter som klistrade vid...suck... Stallet.se... Man skapar en häst, (bygger en säger vissa) och tränar upp den genom att spamma andra medlemmar med onödiga mail (dessa mail ger alltså exp. points...) eller genom att *stön* bli Guldmedlem (hör ni hur det låter?) för 25 kr... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 vad e dt för sjuk sida??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 jag håller med om att sims är roligt. men spelar ni tjejer san andreas????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 tror inte dt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chickwheels Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 jag håller med om att sims är roligt. men spelar ni tjejer san andreas????? :blink: nä.. inte just det.. men gta 3 har jag :) gt3 och silent hill2.. silen hill klarade jag för första gången i går.. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Killar tror jah...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (chickwheels @ 19/11-2004 22:54:53) jag håller med om att sims är roligt. men spelar ni tjejer san andreas????? :blink: nä.. inte just det.. men gta 3 har jag :) gt3 och silent hill2.. silen hill klarade jag för första gången i går.. :medieval: dt e ju ingen större skillnad mellan gta 3 o san andreas.. :huh: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg