Jag fyller 12 år den 3 februari.(0012 @ 14/11-2004 22:42:30)Jag ska få en ny data, så "Who the *ska inte säga det ordet* cares"
Vet ni vad ni kommer få :unsure: Jaha.Ska önska mig en Liten putte hund valp.Tråkit wille att du inte vill önska dig nåt.Jag fyller år 4 februari så det blir nog lite spel.Men åter till ämnet .
Julafton.
:) nice :) februari bästa månaden :rolleyes:(game__master @ 15/11-2004 20:31:11)(0012 @ 14/11-2004 22:42:30)Jag ska få en ny data, så "Who the *ska inte säga det ordet* cares"
Vet ni vad ni kommer få :unsure: Jaha.Ska önska mig en Liten putte hund valp.Tråkit wille att du inte vill önska dig nåt.Jag fyller år 4 februari så det blir nog lite spel.Men åter till ämnet .
Jag fyller 12 år den 3 februari.
En bärbara dator eller uppdaterings tillbehöer till denna så den når 3200GHZ / 3.2ghz ^^ lr en ny tv
ny tv, xbox, ps2, golfbag, nytt grafikkort, mobiltelefon, mera ramminne.. lite spel också.. och några skivor..
Jag vill väl ha en Mp3-spelare, 1 års abbonemang på Xbox Live och något spel. Donkey Konga kanske.. Sen får man massa kläder och sånt också alltid !
Mitt sjätte sinne säger mig att jag vill ha en ipod och en ny mobil.
ah! Fyller år den 14 december... :D(0012 @ 15/11-2004 19:39:32)(game__master @ 15/11-2004 20:31:11)(0012 @ 14/11-2004 22:42:30)Jag ska få en ny data, så "Who the *ska inte säga det ordet* cares"
Jag fyller 12 år den 3 februari.
:) nice :) februari bästa månaden :rolleyes:
Jag fyller okså år 14 december!!
B) Vinter är fint årstid bästa också Vinter maffia B)
aaa det är så att i våran stad kristinehamn så kanske det kommer att snöa F*n vadaaa på onsdaagg eller toorrssddagg F*n vadaaa gött
Längtar till snön ska göra 5 snögubbar i min trädgård om det blir mycket snö :)
köp 5 gubbar i plast isälet, håller längre <.>
Njee eller jaa det håller men det är roligare att göra igna snögubbar.
+ att det e heeelt gratis
Eller så kan man ju ha snöbollskrig!
Det jag önskar mig mest e nog "Tales of symphonia" till Gc också önskar jag mig skivor och ett presentkort till UEB
Ruffy.D: bra önskning dvärghamstrar är så j*vla söta. Har ingen själv men jag arbetar på en djuraffär där dom har en massa dvärg hamstrar. :lol:
Kristinehamn? Känner du några som heter "Samuel , Sebastian , Johannes" "Näsström"? med 1s eller 2s :/ DOM bor med där :)aaa det är så att i våran stad kristinehamn så kanske det kommer att snöa F*n vadaaa på onsdaagg eller toorrssddagg F*n vadaaa gött
....
Inte för avbryta ämne men vill veta liksom "sry"
....
ligger kristinehamn norr i sverige??otroligt att dt snöar där :blink:aaa det är så att i våran stad kristinehamn så kanske det kommer att snöa F*n vadaaa på onsdaagg eller toorrssddagg F*n vadaaa gött
det liggeer väll i Småland typ >_>