💬
Logga in
Fuska.se

Julafton.

78 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
(0012 @ 14/11-2004 22:42:30)

Jag ska få en ny data, så "Who the *ska inte säga det ordet* cares"

Vet ni vad ni kommer få :unsure: Jaha.Ska önska mig en Liten putte hund valp.Tråkit wille att du inte vill önska dig nåt.Jag fyller år 4 februari så det blir nog lite spel.Men åter till ämnet .

Jag fyller 12 år den 3 februari.
(game__master @ 15/11-2004 20:31:11)

Vet ni vad ni kommer få :unsure: Jaha.Ska önska mig en Liten putte hund valp.Tråkit wille att du inte vill önska dig nåt.Jag fyller år 4 februari så det blir nog lite spel.Men åter till ämnet .

:) nice :) februari bästa månaden :rolleyes:
Nivå 1 · Novis

En bärbara dator eller uppdaterings tillbehöer till denna så den når 3200GHZ / 3.2ghz ^^ lr en ny tv

Nivå 5 · Fuskare

ny tv, xbox, ps2, golfbag, nytt grafikkort, mobiltelefon, mera ramminne.. lite spel också.. och några skivor..

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag vill väl ha en Mp3-spelare, 1 års abbonemang på Xbox Live och något spel. Donkey Konga kanske.. Sen får man massa kläder och sånt också alltid !

Mitt sjätte sinne säger mig att jag vill ha en ipod och en ny mobil.

Nivå 7 · Fuskare
En till 42'' plasma TV skulle vart onödigt..men det e det enda jag behöver för tillfället :P
(0012 @ 15/11-2004 19:39:32)
(game__master @ 15/11-2004 20:31:11)

:) nice :) februari bästa månaden :rolleyes:

ah! Fyller år den 14 december... :D
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #29

Jag fyller okså år 14 december!!

B) Vinter är fint årstid bästa också Vinter maffia B)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #31

aaa det är så att i våran stad kristinehamn så kanske det kommer att snöa F*n vadaaa på onsdaagg eller toorrssddagg F*n vadaaa gött

16 Nov 2004

Längtar till snön ska göra 5 snögubbar i min trädgård om det blir mycket snö :)

Nivå 7 · Fuskare

köp 5 gubbar i plast isälet, håller längre <.>

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #34

Njee eller jaa det håller men det är roligare att göra igna snögubbar.

Nivå 11 · Veteranfuskare

+ att det e heeelt gratis

Eller så kan man ju ha snöbollskrig!

Nivå 6 · Fuskare

Det jag önskar mig mest e nog "Tales of symphonia" till Gc också önskar jag mig skivor och ett presentkort till UEB

Ruffy.D: bra önskning dvärghamstrar är så j*vla söta. Har ingen själv men jag arbetar på en djuraffär där dom har en massa dvärg hamstrar. :lol:

Nivå 1 · Novis

aaa det är så att i våran stad kristinehamn så kanske det kommer att snöa F*n vadaaa på onsdaagg eller toorrssddagg F*n vadaaa gött

Kristinehamn? Känner du några som heter "Samuel , Sebastian , Johannes" "Näsström"? med 1s eller 2s :/ DOM bor med där :)

....

Inte för avbryta ämne men vill veta liksom "sry"

....

ligger kristinehamn norr i sverige??otroligt att dt snöar där :blink:
Nivå 11 · Veteranfuskare

det liggeer väll i Småland typ >_>

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in