💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Ds Och Psp

24 svar · startad

Nu i www.spelbutiken.se kan man boka N DS OCH PSP

länkar

http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=psp001

http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=nds001

Nivå 0 · Nykomling

ehm.. redan!

16 Nov 2004

ehm.. redan!

Men det var också planerat att den kommer i 2005.
Nivå 0 · Nykomling

Gött att DS har ett fstställt datum!

Ludde: Jag blir så förbannad att du skriver i alla trådar att det kommer kosta 1500 så kostar det 1995 typ! (ca 2000 kr)

När det sänks så kan du börja skriva!

Det låter som om det blir bra....;)

Biligt N ds KOMMER vara :)

Nivå 0 · Nykomling

Ja!

Vill gärna veta ett pris på spelen.

Liksom:

200-400 kr

Jag kommer kanske köpa 1-3 spel i början!

Nivå 0 · Nykomling

Ds pris skulle väl sänkas men Psp skulle ju kosta massvis, vad är det då för mening med det om man inte har råd att köpa det! :huh:

Nivå 0 · Nykomling

Gött att DS har ett fstställt datum!

Ludde: Jag blir så förbannad att du skriver i alla trådar att det kommer kosta 1500 så kostar det 1995 typ! (ca 2000 kr)

När det sänks så kan du börja skriva!

Det låter som om det blir bra....;)

Men om du vill köpa det dyrt så gör det!spelbutiken e svindyrt!
17 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag ska köpa nintendo DS! vet nån om det kommer komma nått nytt pokemon spel till det?

Nivå 0 · Nykomling

Det kommer det säkert att göra!

Då kommer man typ gå runt 16 spelare samtidigt och kunna möta varandra.

Jag ska köpa nintendo DS! vet nån om det kommer komma nått nytt pokemon spel till det?

Ja

Pokemon DS

Pokemon Daimond Orginala spelet inte den från gameboy color

Pokemon Pearl

18 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

DS blev billigt enligt mig.

men om ludde säger att de är skit dyra där så borde priset sänkas på NDS också ;)

Nivå 0 · Nykomling

Synd att Nintendo har fastnat så mycket för pokemon ,det kanske e därför Nintendo har kvar barnstämpeln?

Synd att Nintendo har fastnat så mycket för pokemon ,det kanske e därför Nintendo har kvar barnstämpeln?

Pokemon Donkey kong Mario Zelda är nintendos kändaste spelen.Och pokemon är inte barnsligt´ <_<

Senast ändrad:

19 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

den har nog förbarnsligats av alla sugiga barnprogram och alla kort,prylar och allt annat skit

Nivå 0 · Nykomling

vADÅ BARNSTÄMPEL LOL ASSÅ AJG TYCKER NITNEDO SPELEN ÄR GRYMMA OCH ÄGER ALLT DET DÄR HAR DU BARAR YRAT UPP!

Nivå 0 · Nykomling

Så fort man säger något om PS2 och GC äger svarar dem direkt GC har ju bara barnspel!

Jag tycker oxå att Nintendos spel e bäst (alltså Mario,Donkey kong,Pikmin osv) men Pokemon e ju SKIT barnsligt!

Så fort man säger något om PS2 och GC äger svarar dem direkt GC har ju bara barnspel!

Jag tycker oxå att Nintendos spel e bäst (alltså Mario,Donkey kong,Pikmin osv) men Pokemon e ju SKIT barnsligt!

Jag vet att du är barnslig din lilla barnrumpa.
Nivå 0 · Nykomling

oj jag hade sagt emot om jag var i din ålder,men jag vill inte bråka med småbarn!

Kommer aldrig ändra min åsikt om Pokemon!

Senast ändrad:

oj jag hade sagt emot om jag var i din ålder,men jag vill inte bråka med småbarn!

Kommer aldrig ändra min åsikt om Pokemon!

Sluta jiddra.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in